Nieuwsbrief:

BMW  K 1600 GT - 2019

Garantie: Ja
36668 Km
MARS RED METALLIC
bmw - k-1600-gt
bmw - k-1600-gt
bmw - k-1600-gt
bmw - k-1600-gt
bmw - k-1600-gt
bmw - k-1600-gt
bmw - k-1600-gt
bmw - k-1600-gt
bmw - k-1600-gt
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Modelreeks: mrt. 2011 - 2025
Koppel: 180 Nm
Afmetingen (LxBxH): 232 x 100 x 144 cm
Tankinhoud: 27 liter
Topsnelheid: 200 km/u
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,9 l/100km (1 op 16,9)
Aantal eigenaren: 2

Deze mooie K 1600 GT in Mars Red staat in onze showroom Elst.
De motor wordt geleverd met topkoffer.

Marge
Opties en Accessoires:
ABS Pro, Achteruitrijhulp, Adaptieve bochtverlichting, Anti Blokkeer Systeem, Anti doorSlip Regeling, Audio Systeem, Audiosysteem ECE en voorbereiding incl., Audio voorbereiding, Bandenspanningcontrole (RDC), Bluetooth voorbereiding, Boordcomputer, Centrale vergrendeling, Cruise control, Dagrijverlichting, Diefstalalarmsysteem, Dynamic ESA (Electronic Suspension Adjustment), Dynamic Traction Control (DTC), Elektr. verwarmde buddy en handvaten, Elektrisch variabele schokdemperafstelling, Elektrisch windscherm, Emergency Call, Hill Start Control, Keyless Ride, Koffer set 3 delig, LED-verstraler, Metaalkleur, Middenstandaard, Radio software, Schakelassistent (quickshifter), Teleservices, Topkoffer, Topkofferdrager, Touring pakket, Uitrustingspakket, Veiligheidspakket, Verwarmbare buddyseat, Verwarmbare handvatten, Voertuig informatie Nederlands, Volle kuip, xenon koplampen, Zijkoffers, Zijkofferset




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Simako-BDM Elst
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: HARLEY-DAVIDSON in 1980 - Ontstaan van de Harley-Davidson Softail Bill Davis, een enthousiaste Harleyrijder en ingenieur uit St. Louis, ontwierp de softail halverwege de jaren zeventig. Zijn eerste ontwerp, waaraan hij in 1974 en 1975 werkte, had een cantilever-achterbrug die aan de onderkant roteerde en aan de bovenzijde veerde met de veren en schokdemper verborgen onder het zadel. Bij het uitwerken van zijn ontwerp bouwde Davis een prototype op basis van zijn Super Glide uit 1972. Davis patenteerde zijn ontwerp en nam contact op met Willie G. Davidson voor een vergadering in augustus 1976. Davidson was onder de indruk maar deed geen toezeggingen. Davidson antwoordde zes maanden later en liet weten dat het bedrijf het ontwerp op dat moment niet zou kunnen gebruiken, maar er nog steeds in geïnteresseerd was. Davis bleef het ontwerp ontwikkelen, waarbij het draaipunt en de verende delen zodanig werden aangepast dat de veren en schokdemper zich onder het frame bevonden en het draaipunt zich aan de bovenkant van de driehoekige achterbrug bevond. Hierdoor kon de traditionele Harley-Davidson olietank onder de stoel worden geplaatst. Davis probeerde het nieuwe ontwerp zelfstandig te produceren als de Road Worx Sub-Shock, maar de samenwerking die hij hiervoor had opgezet voldeed niet. Harley-Davidson-directeur Jeffrey Bleustein nam kort daarna contact op met Davis en begon met onderhandelingen om het ontwerp van Davis te kopen. Davis verkocht uiteindelijk zijn patenten, prototypen en machines aan Harley-Davidson in januari 1982. Na verdere tests en ontwikkeling werd Davis's ontwerp geïntroduceerd in juni 1983 als de 1984 Harley-Davidson FXST Softail.
© 2000 - 2025 Motoroccasion