Nieuwsbrief:

BMW  K 1600 GT - 2019

Garantie: Ja
27684 Km
BLACK STORM METALLIC/GLACIERSILBER
bmw - k-1600-gt
bmw - k-1600-gt
bmw - k-1600-gt
bmw - k-1600-gt
bmw - k-1600-gt
bmw - k-1600-gt
bmw - k-1600-gt
bmw - k-1600-gt
bmw - k-1600-gt
bmw - k-1600-gt
bmw - k-1600-gt
bmw - k-1600-gt
bmw - k-1600-gt
bmw - k-1600-gt
bmw - k-1600-gt
bmw - k-1600-gt
bmw - k-1600-gt
bmw - k-1600-gt
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Modelreeks: mrt. 2011 - 2025
Koppel: 180 Nm
Afmetingen (LxBxH): 232 x 100 x 144 cm
Tankinhoud: 27 liter
Topsnelheid: 200 km/u
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,9 l/100km (1 op 16,9)
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)

Staat in de showroom van Elst.

Full options 1600 GT met Akrapovic einddempers.
Nieuw geleverd en onderhouden, van 1e eigenaar.
Opties en Accessoires:
12Volt aansluiting, ABS, Achteruitrijhulp, Adaptieve bochtverlichting, Audiosysteem ECE en voorbereiding incl., Bandenspanningcontrole (RDC), BMW LED Verstralers, Centraal vergrendelingsysteem, Cruise control, Diefstalalarmsysteem, Dynamic Traction Control (DTC), Electronic Suspension Adjustment (ESA), Keyless Ride, LED-koplamp (inclusief dagrijlicht), LED Achterlicht, Navigatiesysteem, Quickshifter (schakelassistent), Rijmodi Pro, Verwarmbare buddyseat, Verwarmbare handvatten, Voertuig informatie Nederlands, Windscherm electronisch verstelbaar, Witte LED knipperlichten




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Simako-BDM Elst
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Voorloop" betekent: De voorloop wordt ook wel sprong genoemd en slaat op de positie van het zijspanwiel in relatie tot het achterwiel van de motorfiets. Van bovenaf gezien staat het zijspanwiel gemiddeld zes tot tien centimeter voor het achterwiel. Bij het nemen van een linkerbocht moet het rechts gemonteerde zijspan om de motorfiets heendraaien, maar de centrifugale kracht die hierbij ontstaat maakt dat het zijspan van de motorfiets af wil gaan, wat voor het gevoel rechtdoor is. De voorloop brengt het zwaartepunt van het zijspan iets naar voren, waardoor de kans op omslaan in de linkerbocht naar de kant van het zijspan wordt verkleind. De motorfiets drijft het ‘dode’ gewicht van het zijspan aan, daarom is er altijd een lichte trek naar rechts aan het stuur voelbaar.
© 2000 - 2025 Motoroccasion