Nieuwsbrief:

BMW  K 1600 GT - 2011

Garantie: Ja
40691 Km
LIGHT GREY META (GRIJS METALLIC)
bmw - k-1600-gt
bmw - k-1600-gt
bmw - k-1600-gt
bmw - k-1600-gt
bmw - k-1600-gt
bmw - k-1600-gt
bmw - k-1600-gt
bmw - k-1600-gt
bmw - k-1600-gt
bmw - k-1600-gt
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Modeljaar: 2011

Ontdek de ultieme tourmotor met deze BMW K 1600 GT uit 2011! Deze nette motor heeft 40.691 kilometer gereden en komt van de eerste eigenaar. Voor de liefhebber van luxe en comfort is dit dé kans.

De BMW K 1600 GT is uitgerust met een indrukwekkende 6-cilinder motor. Deze krachtbron zorgt voor een soepele en krachtige rijervaring, perfect voor lange afstanden en avontuurlijke tochten.

Met cruise control geniet je van ontspannen ritten, zelfs op lange wegen. Dit model is zorgvuldig onderhouden en verkeert in uitstekende staat, klaar voor nieuwe avonturen.

Zin om deze iconische tourmotor te ervaren? Bezoek Motor Venray en ontdek de BMW K 1600 GT zelf!

0267 Audiosysteem ECE voorbereiding GPS,
0430 Veiligheidspakket,
0431 Comfort Pakket,
navigator V.

De getoonde verkoopprijzen zijn inclusief tenaamstellen en een technische controle van de motor. Een onderhoudsbeurt is tegen meerprijs in overleg mogelijk.

Motor Venray is officieel dealer van BMW Motorrad en Kawasaki. Openingstijden: Dinsdag 09:00-18:00 uur Woensdag 09:00-18:00 uur Donderdag 09:00-18:00 uur Vrijdag 09:00-18:00 uur Zaterdag 09:00-16:00 uur. Tel: 0478 - 588588 E-mail: verkoop@motorvenray.nl
Website: www.motorvenray.nl
Opties en Accessoires:
0267 audiosysteem ece voorbereiding gps, 0430 veiligheidspakket, 0431 comfort pakket




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Motor Venray
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Schijf" betekent: Schijfrem. Motorrijders praten over schijven wanneer zij de schijfremmen bedoelen. ‘Dubbele schijven voor’ betekent dat de motorfiets over dubbele schijfremmen in het voorwiel beschikt. Schijfremmen werden op motorfietsen pas in de jaren zeventig op grote schaal toegepast. Deze noviteit werd in die tijd breed uitgemeten door de motorpers. Op het moment dat de schijfrem massaal zijn intrede deed in het voorwiel van de meeste sportieve motorfietsen, was de trommelrem uitontwikkeld tot een concept dat zich qua prestaties kon meten met de schijfrem. De hogere produktiekosten en de grotere afstellings- en onderhoudsgevoeligheid van de trommelrem werkten echter de algemene keuze voor de schijfrem in de hand. Op moderne motorfietsen komt de trommelrem nog maar weinig voor.
© 2000 - 2025 Motoroccasion