Omschrijving | Techniek | Betaalgemak | Verzekering | Bedrijf |
Deze maand scherp geprijsd van €11490 voor €10990.!
Gave K1600GT 6-cylinder uit 2013
* Centrale vergrendeling
* Rijmodi incl dynamic
* Esa
* Dtc
* Rdc
* Handvat verwarming
* Zadel verwarming voor+achter
* Audio systeem met bluetooth koppeling
* Usb aansluiting
* Valbeugels
* Cruise control
* Verstralers
* Adaptive xenon verlichting
* Navigatie voorbereiding
* Alarm systeem
---------------------------------------------------------
November Super Sale:
* Keihard 500 euro korting op alle motoren (tenzij anders vermeld in de advertentie)
* Heb je een motor die je graag wilt inruilen dan is dit bespreekbaar
* Afstand een probleem? Tegen schappelijke vergoeding word de motor thuis bezorgd.!
* Zonder aanbetaling is reserveren niet mogelijk en op biedingen/prijs vragen wordt niet gereageerd
* Als een motor niet mee doet aan deze actie dan wordt dit duidelijk in desbetreffende advertentie vermeld.!
* Zie je jezelf al rijden op deze motor? je bent niet de enige.! vooral met deze actie gaat het erg snel in de verkoop, neem snel contact met ons op en kom langs.!
* Servicebeurt naar km-stand kunnen we verzorgen voor €350 inclusief 3 maanden garantie
---------------------------------------------------------
* Interesse in deze motorfiets en u wilt hem bezichtigen?
Of heeft u een vraag over een motor? Hiervoor kunt u de marktplaats messenger of whats app 06-3878 3611 gebruiken
* Servicebeurt en 3 maanden garantie optioneel voor 350,-
* Een motor reserveren kan d.m.v. een kleine aanbetaling
---------------------------------------------------------
Inruil:
U bent welkom om uw motor/scooter bij ons in te ruilen en krijgt er een eerlijke prijs voor terug
Kom gezellig eens langs in onze showroom om dit te bespreken of neem contact op via whatsapp 06-3878 3611 en stuur wat foto's en een richtprijs door.
Financiering:
Wilt u het laatste beetje laten financieren? Ook dat is bij ons mogelijk. Of het nu 1000, 2000 of 5000 euro is, wij doen er niet moeilijk over.! U kunt vrijblijvend een aanvraag doen op onze website.
Waar zijn wij gevestigd?
Wij zijn gevestigd in Monster, een klein uurtje van Utrecht en Amsterdam. vanuit Rotterdam 25 minuten.
Mocht afstand een probleem zijn voor u dan kunnen wij tegen een schappelijke vergoeding de motor thuis bezorgen.!
Gewoon even een klein vraagje? U kunt ons ook bereiken via whats-app op 06-38 78 36 11 en de marktplaats chat
Complete afdeling motoren voor de 35KW en A2 rijder.!
Altijd ruim 150 motoren op voorraad!
Ruime openingstijden:
Dinsdag t/m Vrijdag van 09.00 - 17.30
Zaterdag 09.00 - 16.00
Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
|
Motor | Watergekoelde viertakt zescylinder |
Boring x slag | 72|67.5 |
Cilinder inhoud | 1649 |
Comp. verhouding | 12.2:1 |
Kleppen | vier per cylinder |
Brandstof toevoer | Electrische injectie, BMS-X management |
Ontsteking | |
Vermogen | 160|118|7750 |
Max. koppel | 175|5250 |
Koppeling | natte meerplaten koppeling |
Versnellingsbak | zes versnellingen synchromesh |
Verhouding | |
Overbrenging | cardan |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | 24 |
Topsnelheid | > 200 |
ABS | ja |
Frame | aluminium brugframe |
Vering voor | BMW Duolever |
Vering achter | BMW Monolever |
Remmen voor | dubbele remschijf 320 mm |
Remmen achter | enkele remschijf 320 mm |
Voorband | 120/70 ZR 17 |
Achterband | 190/55 ZR 17 |
Wielbasis | |
Lengte | 2324 |
Breedte | 1000 |
Hoogte | 1440 |
Zithoogte | 815-835 |
Drooggewicht | 306 |
Leverbare kleuren | Light Grey metallic, Vermillion Red metallic |
Beschrijving | Gran Turismo. Het Grote Werk. Daarvoor moeten dynamiek, stijl en comfort goed in balans zijn. Dan pas worden lange afstanden unieke ontplooiings- mogelijkheden voor uzelf. De essentie van deze filosofie, het zuivere Gran Turismo gevoel, was een droom van BMW Motorrad. Met de nieuwe
BMW K 1600 GT is het werkelijkheid geworden.
De zescilinder lijnmotoren van BMW zijn ronduit legendarisch. Een succes dat compacter dan ooit op de BMW K 1600 GT is overgedragen. 1.649 cc, 118 kW (160 pk), en een maximum koppel van 175 Nm. Alleen de cijfers spreken al sterk tot de verbeelding. En de rijbeleving is nog veel indrukwekkender. De dwars ingebouwde krachtbron zorgt daarbij voor een ongekende dynamiek met bijzonder gecultiveerde motorkarakteristiek.
Als de rijder zin heeft in sportief rijden laat de motor zich ook vanuit de lagere toerentallen verleiden tot een tussensprint. En klimt op snelle trajecten moeiteloos door naar de hoogste versnelling. Al vanaf 1.500 toeren per minuur staat meer dan 70 procent van het maximum koppel ter beschikking.
Zo hoog zijn prestaties, zo handzaam zijn afmetingen. Een kleine 103 kilo en 555 mm breedte: niet eerder was een zescilinder met een dergelijke cilinderinhoud zo compact van formaat. Voor uitstekende handling-eigenschappen en betere dwarsligging. En voor een geheel nieuwe tourervaring.
Voor veel meer inzicht in het verloop van bochten beleeft in de BMW K 1600 GT een enorme innovatie voor motorfietsen zijn wereldpremière: de optionele adaptieve bochtverlichting. Die verhoogt niet alleen de exclusiviteit, maar vooral ook de actieve veiligheid van de machine. Zo is een toekomstvisie werkelijkheid geworden.
BMW K 1600 GT. UNSTOPPABLE TOUR. |
Ruim 150 motoren op voorraad
Veel betalingsmogelijkheden.
Ook inruil van uw auto is bij ons bespreekbaar.
Uitgebreide garantie mogelijkheden.
Bekijk ons volledige aanbod.
Ruime financiering mogelijkheden zowel prive als zakelijk.
Zit de gewenste motor er toch niet tussen, dan kunt u ons altijd met een zoekopdracht aan het werk zetten. Bent u van plan uw motor te verkopen? Wij ruilen alles in! Ook voor de financiering van een motor kunt u bij ons terecht.
Wij helpen u graag!
| Monster, Zuid-Holland |
| 0174-504155 |
Wist u dat: In de motortaal "Café-racer" betekent: De café-racer duikt voor het eerst op in de voorsteden van Londen rond 1955. Groepen jongeren met zware of middelzware Engelse motorfietsen schoolden in de avonden en weekenden samen bij bepaalde cafés en wegrestaurants. Zo ontstond, wellicht uit verveling en een hang naar spanning en sensatie, een gecultiveerde snelheidsmanie op motorfietsen, met een sterk element van competitie. Op de openbare weg werden snelheidsduels aangegaan, waarbij onaanvaardbare risico’s werden genomen en jonge motorrijders de reputatie van
doodrijders kregen. Ze ontwikkelden een motorfiets waarmee uitsluitend zo hard mogelijk gereden moest kunnen worden. Het accent lag op tank, stuur en vooral uitlaten, die een vervaarlijk lawaai produceerden. De café-racer werd door zijij berijder als eenpersoonsmotorfiets gestileerd. Er werden wedstrijden gehouden, waarbij vertrekkende vanuit het café waar de on-up-boys bijeen kwamen met de motorfiets een traject moest worden afgelegd binnen de tijdsduur van een singletje uit de jukebox. Wanneer de waaghals niet terug was van een dergelijke record run voordat het nummer was afgelopen, kon hij heel wat meer verloren hebben dan een weddenschap.
Nu figureert de term café-racer uitsluitend nog als variant op een thema bij het vormgeven van een motorfiets. Op het hoogtepunt van de café-racer-cult waren er in Engeland ontwerpers die allerhande accessoires zoals tanks, uitlaten, sturen en opvoerkits op de markt brachten. De bekendste was Paul Dunstall, wiens reputatie van briljante customizer van Nortons en Triumphs ver uitsteeg boven anderen die actief waren op deze aftermarket. Volgens Engelse bronnen werd hij wel de ‘Godfather van de café-racer’ genoemd, aan wie de algemene acceptatie van deze stijl wordt toegeschreven. Hij wist de motorscene van de jaren zestig zozeer te beïnvloeden, dat de Engelse motorpers zelfs de term to dunstallize ging hanteren om aan te geven dat een motorfiets naar zijn inzichten was omgebouwd.
Min of meer gedicteerd door een spontane vraag van liefhebbers, die met name zijn zelf ontworpen *swept back-uitlaten felbegeerden, ontstond een produktielijn van allerhande race-accessoires. Zijn beste produkt werd een uitlaatsysteem onder de naam Decibel Silencers, waarvan er aanvankelijk dertigduizend per jaar werden verkocht. In 1967 leidde hij een eigen onderneming die nieuwe, aangepaste Dunstall Nortons verkocht. Later zouden er zelfs Dunstall Hondas en Dunstall Suzuki s komen. Begin jaren tachtig verkocht hij zijn onderneming na te hebben moeten inkrimpen als gevolg van het inzinken van de markt voor motorfietsen. Op het hoogtepunt van zijn imperium had hij zelfs een filiaal in de Verenigde Staten. Andere vormgevers naast Dunstall waren Ian Kennedy, die speciale
versies van Vincents uitbracht, Paul Mitchell, die de schepper was van de Norvin, en Dave Degens, een eminent constructeur
van zogenaamde *Tritons, motorfietsen met een Triumph motorblok in een Norton Featherbedframe. Degens zou later
een nog grotere naam verwerven als ontwerper en constructeur van de *Dresda, een handgebouwde motorfiets, waarin in principe elke krachtbron kon worden opgenomen. De grootste concurrent van Paul Dunstall op de markt van café-race-onderdelen was John Tickle, een vormgever en grootschalige producent van accessoires. (Zie Mike Clay, Café RacersRockers, Rock N ’Roll and the Coffee-Bar Cuit, Osprey Publishing Ltd London 1988.).
Snel navigeren? Bekijk hier al onze merken