Nieuwsbrief:

BMW  K 1600 B - 2024

Garantie: Ja
Nieuw
.
bmw - k-1600-b
bmw - k-1600-b
bmw - k-1600-b
bmw - k-1600-b
bmw - k-1600-b
bmw - k-1600-b
bmw - k-1600-b
bmw - k-1600-b
bmw - k-1600-b
bmw - k-1600-b
bmw - k-1600-b
bmw - k-1600-b
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Algemene informatie
Modeljaar: 1983

Technische informatie
Koppel: 180 Nm
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 27 liter
Topsnelheid: 200 km/u
Afmetingen (LxB): 247 x 100 cm

Interieur
Bekleding: Stof

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,9 l/100km (1 op 16,9)

Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: BMW Premium Selection:
BMW Premium Selection garantie:
- Deze BMW is niet ouder dan 7 jaar en krijgt 2 jaar volledige garantie zonder kilometerbeperking, geldig in vrijwel heel Europa.
- Deze BMW heeft niet meer dan 130.000 km gereden. De kilometerstand is aantoonbaar en gegarandeerd juist.
- Het onderhoud is altijd door de BMW dealer uitgevoerd.
- Deze BMW krijgt een volledige inspectie op het gebied van veiligheid en betrouwbaarheid vóór aflevering.
- Bij aflevering krijgt u een BMW Service Card voor 24-uurs pech-hulpservice in vrijwel heel Europa.
Dit afleverpakket bevat: BMW Premium Selection

Overige informatie
Motor: 4-takt
Opties en Accessoires:
achteruitrij assistent, Anti Blokkeer Systeem, Anti doorSlip Regeling, bandenspanningscontrolesysteem, Bluetooth telefoonvoorbereiding, connected services, elektrisch variabele schokdemperafstelling, handvatverwarming, hill hold functie, koplampen adaptief, LED achterlichten, LED dagrijverlichting, LED koplampen, metaalkleur, navigatiesysteem, verwarmde buddyseat, volle kuip, windscherm, zijkoffers




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Ekris Motorrad
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: HONDA in 1949 - Rond 1949 kwam Honda met het "D-type". Meneer Honda was betrokken bij elke stap in de ontwikkeling van de tweetakt in zowel het ontwerpen als het produceren van de D-type Dream. Dit was Honda's eerste echte motorfiets. Dit proces was wel iets anders voor het bedrijf dan simpel gezegd het monteren van motorblokjes in standaard fietsframes. Honda noemde de machine 'Dream' omdat hij er van het begin af aan al van droomde een eigen motorfiets te bouwen. Soichiro Honda was een ingenieur en altijd op zoek naar mogelijkheden om betere en beschaafdere machines te ontwerpen. Een stap verder kwam de 146cc, OHV, viertakt E-type Dream. Een voor die tijd krachtige machine met maar liefst vijf en een half pk met een top van tachtig kilometer per uur. Het had een stalen frame en zowel een achter- als een voorvering. Medio oktober 1951 was de produktie opgelopen naar honderddertig stuks per dag(!).
© 2000 - 2024 Motoroccasion