Nieuwsbrief:

BMW  K 1300 GT - 2010

Garantie: Nee
181851 Km
Blauw
bmw - k-1300-gt
bmw - k-1300-gt
bmw - k-1300-gt
bmw - k-1300-gt
bmw - k-1300-gt
bmw - k-1300-gt
bmw - k-1300-gt
bmw - k-1300-gt
bmw - k-1300-gt
bmw - k-1300-gt
bmw - k-1300-gt
bmw - k-1300-gt
bmw - k-1300-gt
bmw - k-1300-gt
bmw - k-1300-gt
bmw - k-1300-gt
bmw - k-1300-gt
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf

Leuke BMW K1300GT van bouwjaar 2010, origineel Nederlandse motor.
Met diverse extra's zoals 3 delige kofferset en stuurverhogers.
Zie hieronder de volledige optielijst.
met 180k op de teller net ingelopen. Loopt en rijdt alsof hij net uit de showroom komt. Uiteraard met gebruikerssporen naar leeftijd. 
Onderhoud is in eigen beheer gedaan.
Staat op zo goed als nieuwe banden.


Code Option

X0320Xenon Light
X0386Operating instructions, Dutch
X0416ESA
X0430Safety pack
X0433Equipment package 3
X0518Seat heating
X0519Heated handlebar grips
X0530RDC
X0538Cruise control
X0539On-board computer
X0603Alarm system
X0650ASC






Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
De Bruyn Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: DUCATI in 2008 - De 1098 krijgt een broertje, de 848. Met de 1098R is Ducati de eerste fabrikant die echt traction control in een productiemachine introduceert. Hoewel de motor daadwerkelijk ee cilinderinhoud heeft van 1198cc besloot het bedrijf de motor te hernoemen naar 1098. De reden is de negatieve perceptie van de Amerikanen omdat hun belastingformulieren hetzelfde cijfer hebben. Troy Bayliss wint zijn derde en laatste World Superbike kampioenschap en vervult zijn doel om drie kampioenschappen te winnen op drie verschillende generaties van de Ducati superbike: 998, 999 en 1098.
© 2000 - 2025 Motoroccasion