Nieuwsbrief:

BMW  K 1200 S - 2007

Garantie: Ja
38735 Km
Nacht-schwarz
bmw - k-1200-s
bmw - k-1200-s
bmw - k-1200-s
bmw - k-1200-s
bmw - k-1200-s
bmw - k-1200-s
bmw - k-1200-s
bmw - k-1200-s
bmw - k-1200-s
bmw - k-1200-s
bmw - k-1200-s
bmw - k-1200-s
bmw - k-1200-s
bmw - k-1200-s
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
TE KOOP AANGEBODEN:

Deze zeer nette BMW K 1200 S uit bouwjaar 2007 met slechts 38.735 Kilometer!

Zeer nette motorfiets in de niet vaak voorkomende kleur nacht-schwarz welke beschikt over de volgende opties; ESA, ABS, RDC, handvatverwarming, board computer, Alarm, middenbok, zeer gaaf uiterlijk, weinig kilometers, origineel Nederlands, en zojuist uitgevoerd onderhoud. 
 
  • www.vandekolkmotoren.nl

    !! NU EXTRA SCHERPE PRIJZEN - BEL ONS VOOR DE BESTE DEAL !!

    Gespreid betalen is bij ons mogelijk, kijk op onze site voor meer informatie.

    Alle inruil mogelijk.

    Volg ons op:

    INSTAGRAM: @vandekolkmotoren
    FACEBOOK: @vandekolkmotoren

    Voordat u ons bezoekt kunt u het beste even van te voren bellen om teleurstelling te voorkomen.

    Openingstijden:

    Ma: 09:00 - 17:00 / 18:00 - 20:00
    Di: 09:00 - 17:00 / 18:00 - 20:00
    Wo: 09:00 - 17:00 / 18:00 - 20:00
    Do: 09:00 - 17:00 / 18:00 - 20:00
    Vr: 09:00 - 17:00 / 18:00 - 20:00
    Za: 09:00 - 17:00

    Van de Kolk Motoren
    Kelvinstraat 27
    7701 BZ Dedemsvaart
    info@vandekolkmotoren.nl
    0625119798

    MOTOR VERKOPEN ? wij zijn het hele jaar door op zoek naar motoren en kopen deze graag van u in, interesse? u kunt ons bellen, appen of het contact formulier op onze site invullen.

    OP ZOEK NAAR ONDERDELEN ? Wij kunnen vrijwel elk onderdeel voor uw motorfiets bestellen, voor werkelijk elk type of merk! nieuwsgierig wat we voor u kunnen betekenen? neem gewoon eens vrijblijvend contact met ons op.






Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Van de Kolk Motoren
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Spring hub" betekent: Verende naaf die werd ontwikkeld en toegepast door het Engelse merk Triumph in het achterwiel van de 50OCC en 650CC staande twin modellen als de SpeedTwin en deTiger uit de jaren veertig en vijftig. Om het rijden met het stijve frame toch nog enig comfort te verschaffen, werd niet overgegaan tot bijvoorbeeld het aanbrengen van plunjervering in de achterbrug van het frame, of van een scharnierende achterbrug, maar van een afgeveerde achteras. Dat afveren vond plaats in de naaf, waarin de achteras een paar centimeter verticaal op en neer kon veren. Een constructie die in motorkringen evenveel bewondering als verwerping heeft geoogst. De spring hub verdween toen de scharnierende achtervork met schokdempers de standaardconstructie werd op moderne motorfietsen in de jaren vijftig.
© 2000 - 2025 Motoroccasion