|
Motor | vloeistofgekoelde viercilinder viertakt |
Boring x slag | 79|59 |
Cilinder inhoud | 1157 |
Comp. verhouding | 13:1 |
Kleppen | DOHC |
Brandstof toevoer | BMSK 46 mm |
Ontsteking | vier kleppen per cilinder |
Vermogen | 163|120|10250 |
Max. koppel | 127|8250 |
Koppeling | Natte meerplatenkoppeling, diameter 151 mm |
Versnellingsbak | 6 versnellingen |
Verhouding | 2.398 |
Overbrenging | Ketting |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | 19 |
Topsnelheid | 200 |
ABS | optie |
Frame | aluminium brugframe, dragend motorblok |
Vering voor | BMW duolever, veerweg 115 mm |
Vering achter | BMW Paralever, veerweg 135 mm |
Remmen voor | Dubbele schijfremmen, 320 mm doorsnee |
Remmen achter | Schijfrem 265 mm |
Voorband | 120/70 ZR 17 |
Achterband | 180/55 ZR 17 of 190/50 ZR 17 |
Wielbasis | 1580 |
Lengte | 2228 |
Breedte | 856 |
Hoogte | 1230 |
Zithoogte | 820-790 |
Drooggewicht | 241 |
Leverbare kleuren | White Aluminium metallic matt, Cosmic Blue |
Beschrijving | Geen terugweg meer mogelijk. De lijn van een naked bike gecombineerd met de performance van een power bike. Hoog stuur voor messcherpe handling, lange wielbasis voor enorme rijstabiliteit. Remmen als ankers, toerentallen waar je kippenvel van krijgt. En een beeldschone halve kuip, waarachter je net zo comfortabel topsnelheden haalt als lange reizen maakt. En toch blijft de imposante viercilinder goed zichtbaar. De juiste machine voor sportieve rijders die niet altijd voorover willen hangen. ... |