Nieuwsbrief:

BMW  K 1200 GT - 2008

Garantie: Nee
88533 Km
Zwart
bmw - k-1200-gt
bmw - k-1200-gt
bmw - k-1200-gt
bmw - k-1200-gt
bmw - k-1200-gt
bmw - k-1200-gt
bmw - k-1200-gt
bmw - k-1200-gt
bmw - k-1200-gt
bmw - k-1200-gt
bmw - k-1200-gt
bmw - k-1200-gt
bmw - k-1200-gt
bmw - k-1200-gt
bmw - k-1200-gt
bmw - k-1200-gt
bmw - k-1200-gt
bmw - k-1200-gt
bmw - k-1200-gt
bmw - k-1200-gt
bmw - k-1200-gt
bmw - k-1200-gt
bmw - k-1200-gt
bmw - k-1200-gt
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf

| Ophalen in Sneek of Utrecht | Inruil & levering mogelijk |

Te koop aangeboden door MotorJager: bmw k1200gt uit 2008 met 88.533 km.

Fantastische tourmotor met een wat sportiever/vlotter uiterlijk, fijne 4 cilinder lijnmotor met 152pk! Origineel Nederlands geleverde motor (dus geen import) afkomstig van de 3e eigenaar. Met dure opties als ESA, cruisecontrol, alle verwarming en 3 koffers is deze motor full option!

Voorzien van:
- ABS (Anti blokkeer systeem) werkend!!!
- ESA (elektrisch instelbaar veersysteem)
- ASR (Anti slip regeling) 
- Wunderlich stuurverhogers voor extra comfort 
- Cruisecontrol
- Handvat verwarming
- Zadel verwarming voor + achter
- Boordcomputer 
- Elektrisch scherm
- Zijkoffers 
- BMW topkoffer
- 2x usb poort + 1x druppel laadpunt
- Verstelbaar zadel
- Navigatie/telefoonhouder 

Alle originele boekjes en sleutels zitten erbij (uniek) aantal onderhoud facturen ook aanwezig. Grote beurt bij 80.000km, begin dit jaar bij 86.000km kleine beurt gehad. Keurig onderhouden motoren en staat op banden met veel profiel.

Rijklaar meeneemprijs: €4749,-

Welkom bij MotorJager, de motorzaak die jaagt naar de perfecte motor voor jou!

  • Motoren voor elk budget
  • Aandacht voor detail
  • Aflevering aan huis
  • Advies op maat
  • Transparantie 

Kwaliteit is geen toeval!






Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
MotorJager
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: HONDA in 1971 - In april 1971 kwam Honda met een CB500 Four. Deze werd in 1974 opgevolgd door de 550 cc versie. In de jaren '70 werden de 250 en 350 cc modellen constant opgewaardeerd en aangepast waarbij de 350 cc naar 360 cc ging. Laat in 1970 introduceerde Honda een "semi-serieus" viertakt project, de SL125 eenpitter, in Japan en liet deze opvolgen in 1972 door de meer serieuze SL250. De SL250 had een langere veerweg, veel bodemvrijheid en deed het goed op de weg en off-road.
© 2000 - 2024 Motoroccasion