Nieuwsbrief:

BMW  F 900 R - 2025

Garantie: Ja
Nieuw
BLACK STORM METALLIC (ZWART METALLIC)
bmw - f-900-r
bmw - f-900-r
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Algemene informatie
Nieuw: Ja
Modelreeks: dec. 2019 - 2025
Modelcode: K83
Typenummer: 0K81

Technische informatie
Koppel: 92 Nm
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 13 liter
Topsnelheid: 216 km/u

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,2 l/100km (1 op 23,8)

Staat
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Overige informatie
Onderhoudsboekjes: Digitaal

= Bedrijfsinformatie =

Bij Dusseldorp BMW & MINI kunt u terecht voor het grootste BMW, MINI en BMW Motorrad aanbod van Nederland, zeer scherp geprijsd en bijna altijd voorzien van 24 maanden garantie. Of u nu op zoek bent naar een nieuwe- of gebruikte BMW of MINI, wij helpen u hier graag bij! Bekijk snel uw favoriete model, maak een vrijblijvende proefrit of vraag een goed (inruil)voorstel aan. En met 12 Dusseldorp vestigingen in Alkmaar, Apeldoorn, Brielle, Deventer, Den Haag, Hoorn, Oostzaan, Rotterdam, Schiedam, Wateringen en Zwolle zijn wij altijd in de buurt.
Opties en Accessoires:
Anti diefstal alarm (0603), Bandenspanningcontrole (RDC) (0530), Cruise control (0538), Dynamic ESA (Electronic Suspension Adjustment) (0191), Anti Blokkeer Systeem, Bluetooth, Dynamic pakket (0235), Elektronisch Stabiliteits Programma, Fabrieksgarantie, Intelligent Emergency Call (eCall) (06AC), Keyless Ride (0193), Koplamp Pro (0219), LED koplampen, Metaalkleur, Middenstandaard (0636), Navigatie voorbereiding (0272), Rijmodi Pro (0224), Schakelassistent Pro (0222), Stijlvariant Triple Black (0458), Teleservices (06AE), Verwarmbare handvatten (0519), Voertuiginformatie Nederlands (0386)




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
MR Motoren
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "André-stuurdemper" betekent: Eerste vorm van stuurdemper die min of meer universeel toepasbaar was. Het systeem wordt gevormd door een *frictiedemper, waarbij een aantal op elkaar gestapel­de klingritschijfjes door een centrale as op elkaar worden getrokken tegen de onderkant van het *balhoofd. Door boven­op de as een hendel aan te draaien worden de schijfjes vaster tegen elkaar aangedrukt en draait het stuur zwaarder. De mo­derne versie van een universele stuurdemper is de hydraulische stuurdemper, een klein formaat telescopische demper, die tus­sen voorvork en frame wordt bevestigd.
© 2000 - 2025 Motoroccasion