Nieuwsbrief:

BMW  F 850 GS ADVENTURE - 2020

€ 13.450,- € 13.950,-
Garantie: Ja
36397 Km
Grijs
bmw - f-850-gs-adventure
bmw - f-850-gs-adventure
bmw - f-850-gs-adventure
bmw - f-850-gs-adventure
bmw - f-850-gs-adventure
bmw - f-850-gs-adventure
bmw - f-850-gs-adventure
bmw - f-850-gs-adventure
bmw - f-850-gs-adventure
bmw - f-850-gs-adventure
bmw - f-850-gs-adventure
bmw - f-850-gs-adventure
bmw - f-850-gs-adventure
bmw - f-850-gs-adventure
bmw - f-850-gs-adventure
bmw - f-850-gs-adventure
bmw - f-850-gs-adventure
bmw - f-850-gs-adventure
bmw - f-850-gs-adventure
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
BMW F850 GS Adventure in nieuwstaat met alle opties inclusief
* 3 delige kofferset origineel bmw
* Keyless Go
* ABS
* ASC (traction control)
* Dynamic ESA (electronische vering instelling)
* Cruise control
* Uitgebreide boordcomputer
* Bandenspanning sensoren
* Rijmodi
* Handvatverwarming
* handkappen
* Led koplamp
* Led dagrijverllichting
* Led achterlicht
* Led richtingaanwijzers
* Navigatievoorbereiding
* Schakelassistent PRO
* Spaakwielen
* Valbeugels
* Verstralers/spots
* Middenbok
* Verstelbaar windscherm
* Onderhoudshistorie

RIDE TO A NEW START! 

* Nieuwe locatie, Nieuwe kansen! *

Onze showroom verhuist naar een nieuwe locatie, maar EERST maken we plaats voor waanzinnige acties!
Kom langs tijdens de *Motor(ver)Huis voordeelweken* en profiteer van extra voordeel op ons complete assortiment!

- Waarom wachten? De motor van je dromen is dichterbij dan je denkt! -

NU TE KOOP VAN 13950€ VAN 13450€ !
 
  • WELKOM BIJ MOTORHUIS BRABANT

    De mooiste motoren en de scherpste prijzen vindt u hier!

    wij verzorgen verkoop, onderhoud en reparatie voor alle merken en types motoren, Bel, mail of kom langs voor al uw motorvragen.

    Wij ruilen ook motoren in kijk op de website onder de rubriek SERVICE

    Bij ons vindt u geen offertes met kleine lettertjes. Wij zijn duidelijk tegenover onze klanten. Geen afleveringskosten, geen kosten rijklaar maken,.Basis pakket is geen garantie voor motoren ouder dan 24 maanden . Maar voor een  kleine meerprijs bieden wij u 6 of 12 of zelfs 24 maanden garantie.

    Gratis 10 dagen All-Risk verzekerd !

    Aan type en letterfouten kunnen geen rechten worden ontleend.

    OP WAT IS UITERSTE PRIJS EN BIEDINGEN GEVEN WIJ GEEN REACTIE !

    Motorhuisbrabant
    Lannerstraat 9
    5011 ET Tilburg

    www.motorhuisbrabant
    info@motorhuisbrabant.nl

    013-8225552 of 06-41341900 na 18.00u mocht u binnen de openingstijden niet kunnen maken wij graag een afspraak met u

    BIJ ONS IS PRIJS OOK ECHT PRIJS !!





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Motorhuis Brabant
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Hardtail" betekent: Letterlijk: stijve of harde achterkant. In dit geval de benaming voor een frame dat niet is uitgevoerd met een scharnierende achterbrug, noch met plunjervering. Kortweg een stijf frame genoemd. De meeste Europese en Amerikaanse motorfietsen uit de jaren twintig, dertig en begin jaren veertig hadden een stijf frame. De Britse en de Duitse motorfietsindustrie kwamen als eerste uit met seriemodellen die beschikten over zowel achter- als voorvering. De ooit toonaangevende Engelse motorindustrie tekende voor de eerste generatie massaal uitgevoerde semi-hydraulische voor- en achterschokbreking. In Engeland werd de Matchless G3L (l voor light) als eerste met een telescopische voorvork uitgerust aan het begin van de Tweede Wereldoorlog. De Amerikaanse industrie bleek op dit gebied het conservatiefst. De zware Indians werden in 1940 nog uitgerust met het Springframe, waarbij plunjervering was verwerkt in de achterwielophanging. Harley-Davidson ging met zijn zwaarste modellen pas in 1958 over op een frame met scharnierende achterbrug na in 1949 de springervoor vork door een hydraulische voorvork te hebben vervangen. De op zich uiterst trage aanpassing van het rijwielgedeelte van de topmodellen aan de moderne stroom van Europese motorfietsontwerpen, trompetterde het reclamebureau van Harley-Davidson van de daken als ongekende noviteit op het gebied van motorrijderscomfort. De begeleidende namen van modellen als Hydra Glide (hard tail met hydraulische voorvork) en Duo Glide (hydraulische voorvork én achtervering) getuigen van een bombastische mythologisering van een door Harley-Davidson matig ontwikkelde schokbrekingstechniek. Een hard tail komt bij moderne fabrieksmotorfietsen niet meer voor. Bij sommige motorfietsen ziet het er overigens wel zo uit omdat de schokbreker(s) weggewerkt zijn onder of boven het motorblok. Bij Harley-Davidson werd met het Softail-frame voor de hard tail-look gekozen omdat deze in is bij customrijders.
© 2000 - 2025 Motoroccasion