Nieuwsbrief:

BMW  F 850 GS ADVENTURE - 2019

Prijs:
€ 12.999,- € 13.999,-
Bouwjaar:
2019
Kleur:
Blauw
Vermogen:
63 kW
Teller:
22.989 Km
Rijbewijs:
A
Garantie:
Ja
bmw - f-850-gs-adventure
bmw - f-850-gs-adventure
bmw - f-850-gs-adventure
bmw - f-850-gs-adventure
bmw - f-850-gs-adventure
bmw - f-850-gs-adventure
bmw - f-850-gs-adventure
bmw - f-850-gs-adventure
bmw - f-850-gs-adventure
bmw - f-850-gs-adventure
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
In perfecte en complete staat. Let op dit is een BTW motor dus erg interessant voor de ondernemer. 
0182 DTC
0193 Keyless Ride
0222 Gearshift assistant Pro
0224 Driving modes Pro
0233 Touring package
0235 Dynamic package
0272 Preparation, navigation unit
0453 Style Rallye
0499 Lowering
0519 Heated handlebar grips
0530 RDC
0538 Cruise control
0560 Windshield sport
0562 Additional headlight
0590 Direction indicator LED white
05AC ABS pro
0603 Alarm system
0680 Case holder, aluminium case
06AB Connectivity
06AC Intelligent emergency call
06AE Teleservices
0774 Seat bench, low

  • Onze motoren staan er netjes gepoetst bij. Een proefrit maken is bij intentie tot koop mogelijk. En uiteraard bij droog weer en wegdek.

    Biedingen via marktplaats-chat of zoiets als 'waar kan de motor voor weg' kunnen we helaas niet op reageren.
  • Wanneer het een BTW motor betreft is de prijs inclusief btw.
  • Dinsdag 7 oktober zijn we gesloten U kunt ons altijd bereiken op 06 54241945





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
Joop Hoekstra Motoren
Zwettewei 98-A
Scharnegoutum
Plan de route
0515-785285
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Suicide clutch" betekent: Voetkoppeling, met de linkervoet bediend, uitgevoerd op met name Amerikaanse motorfietsen als Indian, Harley-Davidson, Henderson, Ace en Exelcior. De term raakte in zwang toen in de jaren veertig handkoppeling wereldwijd de standaard werd voor moderne motorfietsen. Toen aan het einde van de jaren zestig in de VS een zelfbouwrage losbarstte, waarbij als basis werd uitgegaan van een zware Harley-Davidson of Indian, kozen veel chopper-bouwers en customizers voor handkoppeling en footshift. Een bepaalde subtrend, veroorzaakt door de film Easy Rider, was het handhaven van het voetkoppelingspedaal - teruggebracht tot een vaak onergonomisch pedaaltje dat achteroverliggend op de chopper nauwelijks nog met de voet te bedienen was. Zo wilde het nog wel eens gebeuren dat stilstaand met ingeschakelde versnelling en ingetrapt voetkoppelingspedaal door de trillingen van het stationair stampende motorblok het pedaal vanzelf terugklapte naar de gekoppelde positie. De motor kon zo zichzelf als een raket lanceren op het moment dat bijvoorbeeld bij een kruispunt werd gewacht op een aanstormende Greyhoundbus, waardoor motorfiets met berijder onder de voorbij walsende Greyhound belandde. Een dergelijk fataal incident wekte voor omstanders en zeker voor de chauffeur van de Greyhoundbus de indruk dat een motorrijder moedwillig een einde aan zijn leven had willen maken. De werkelijke oorzaak moge nu bekend zijn. zie Jockey shift.
© 2000 - 2025 Motoroccasion