|
Motor | vloeistofgekoelde 2-cilinder 4-takt |
Boring x slag | 82|75.6 |
Cilinder inhoud | 798 |
Comp. verhouding | 12,0 : 1 |
Kleppen | 4 per cilinder |
Brandstof toevoer | elektronische inspuiting/ digitaal |
Ontsteking | digitaal met dubbele ontsteking |
Vermogen | 85|62.5|8000 |
Max. koppel | 86|5800 |
Koppeling | meervoudige natte platenkoppeling, mechanisch bediend. |
Versnellingsbak | 6 versnellingen met klauwschakeling |
Verhouding | |
Overbrenging | riemaandrijving met schokdemping |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | 16 |
Topsnelheid | > 200 |
ABS | optie |
Frame | aluminium brugframe, meedragende motor |
Vering voor | telescoopvork, veerpootdiameter Ø 43 mm. Veeruitslag 140 mm. |
Vering achter | enkelzijdige aluminium swingarm, achteras met excenter instelbaar, centraal geplaatst veerbeen, veervoorspanning en uitgaande demping traploos instelbaar. Veeruitslag 140 mm. |
Remmen voor | dubbele zwevende remschijven, diameter 320 mm, 4-zuiger vaste remklauwen |
Remmen achter | enkele remschijf, diameter 265 mm, enkelzuiger zwevende remklauw |
Voorband | 120/70 - ZR 17 |
Achterband | 180/55 - ZR 17 |
Wielbasis | 1466 |
Lengte | 2082 |
Breedte | 860 |
Hoogte | 1155 |
Zithoogte | 820/790 |
Drooggewicht | 187 (rijklaargewicht 209) |
Leverbare kleuren | champagner-metallic, nachtblau-metallic |
Beschrijving | Op twee wielen draait alles eigenlijk om rijplezier. Of het nu gaat om een korte, sportieve rit, een citytrip of om een lange vakantiereis met volle bepakking. Je doet het voor je plezier. Voor zo’n veelzijdigheid heb je een allround machine nodig. Een motor waar je altijd op kunt rekenen, Maar het moet wel een uitgekiende combinatie zijn. Van zuinig rijden en betrouwbaarheid. Van comfort, looks en rijplezier. En dat is in de stad net zo belangrijk ... |