Nieuwsbrief:

BMW  F 750 GS - 2018

Garantie: Ja
65355 Km
ZWART
bmw - f-750-gs
bmw - f-750-gs
bmw - f-750-gs
bmw - f-750-gs
bmw - f-750-gs
bmw - f-750-gs
bmw - f-750-gs
bmw - f-750-gs
bmw - f-750-gs
bmw - f-750-gs
bmw - f-750-gs
bmw - f-750-gs
bmw - f-750-gs
bmw - f-750-gs
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Modeljaar: 2018

Te koop bij Motor Venray: BMW F 750 GS 2018 – 65.355 km.



Ben jij op zoek naar avontuur op twee wielen? Deze BMW F 750 GS uit 2018 is klaar voor de volgende uitdaging! Met slechts 65.355 km op de teller en volgeladen met extra opties, biedt deze motor de perfecte mix van comfort en prestaties voor zowel de stad als het ruigere terrein.



De motor is uitgerust met een tankpad voor extra bescherming en grip, zijkoffers voor voldoende bagageruimte tijdens lange ritten, en Keyless Ride voor extra gemak en veiligheid. Daarnaast biedt de motor handvatverwarming voor comfortabele ritten in koudere omstandigheden, instelbare rijmodi voor de ideale rijervaring op elk type weg, en cruise control voor ontspannen lange ritten.



Deze motor is niet alleen praktisch, maar ook een genot om mee te rijden dankzij de betrouwbaarheid en technologie die BMW biedt. Het is de perfecte keuze voor zowel ervaren rijders als degenen die de GS-familie willen ontdekken.



Neem contact op met Motor Venray voor meer informatie of een proefrit.

Kom langs en ervaar zelf de kracht van de BMW F 750 GS!

De getoonde verkoopprijzen zijn inclusief tenaamstellen en een technische controle van de motor. Een onderhoudsbeurt is tegen meerprijs in overleg mogelijk.

Motor Venray is officieel dealer van BMW Motorrad en Kawasaki. Openingstijden: Dinsdag 09:00-18:00 uur Woensdag 09:00-18:00 uur Donderdag 09:00-18:00 uur Vrijdag 09:00-18:00 uur Zaterdag 09:00-16:00 uur. Tel: 0478 - 588588 E-mail: verkoop@motorvenray.nl
Website: www.motorvenray.nl




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Motor Venray
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: AERMACCHI in 1964 - De meest ingrijpende verandering aan de Golden Wing voor 1965 betrof hoofdzakelijk de transmissie. In plaats van de natte koppeling die werd gevoerd werd een droog type meerplaten koppeling toegepast en een meer robuustere vijf-bak werd gemonteerd. Verkocht over de gehele wereld waren deze modellen in grotere aantallen verspreid dan de Manx Nortons, 7Rs of G50s ooit. Het verhaal van de 350 cc Golden Wing is ook interessant. Het was eerst de bedoeling om het te laten deelnemen in de 500 cc competities en werd eind 1962 in gebruik genomen waarbij wederom een cilindervergroting werd toegepast. De 72 mm bij 72 mm boring en slag en het lichte gewicht tesamen met zijn wendbaarheid, vergelijkbaar met de BSA Victor, was aardig succesvol in de Italiaanse motorcross. Daarbij won men twee nationale kampioenschappen, alvorens men besloot dit op te geven en zich meer te concentreren op wegracers. Verbouwde modellen verschenen als produktiemotoren in 250 cc en 293 cc versies, beide met veel vermogen in de lagere toerentallen.
© 2000 - 2025 Motoroccasion