|
Motor | 2-cilinder 4-takt motor |
Boring x slag | 82|75,6 |
Cilinder inhoud | 798 |
Comp. verhouding | 12,0:1 |
Kleppen | 4 kleppen per cilinder |
Brandstof toevoer | electronische inspuiting/ digitaal |
Ontsteking | electronisch two spark |
Vermogen | 71|52|7000 |
Max. koppel | 75|4500 |
Koppeling | meervoudige natte plaatkoppeling, mechanisch bediend |
Versnellingsbak | 6 versnellingen |
Verhouding | |
Overbrenging | |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | 16 |
Topsnelheid | 185 |
ABS | optie |
Frame | stalen buizenframe, meedragende motor |
Vering voor | 41 mm telescopische voorvork, veerweg 170 mm |
Vering achter | qua veervoorspanning en uitgaande demping instelbare monoshock, veerweg 165 mm |
Remmen voor | schijfrem (Ø 300 mm) met zwevende 2-zuiger remklauw, schuinslijtcompensatie en edelstalen remschijf |
Remmen achter | edelstalen remschijf (Ø 265 mm) met zwevende 1-zuiger remklauw |
Voorband | 100/80 S 19 |
Achterband | 140/80 S 17 |
Wielbasis | 1.575 |
Lengte | 2.280 |
Breedte | 890 |
Hoogte | 1.240 |
Zithoogte | 820 |
Drooggewicht | 179 |
Leverbare kleuren | flamrot, eisbergsilber-metallic, azurblau-metallic |
Beschrijving | De nieuwe BMW F 650 GS - niet eerder was een Enduro in deze klasse zo unstoppable. Van pure sportiviteit en met een 71 pk sterke tweecilinder. Met ongekende wendbaarheid door een laag eigen gewicht en een aangenaam lage zitpositie. En niet in de laatste plaats door ABS en RDC. Helemaal op maat voor de stad en altijd klaar om gebaande wegen te verlaten. Dat is de nieuwe F 650 GS. Door en door BMW. En absoluut unstoppable.
Unstoppable. Puur performance.
Meer dan voldoende power voor ... |