Nieuwsbrief:
<< Terug naar lijst< Vorige | Volgende >

BMW  CE 04 - 2024

€ 11.900,- € 12.900,-
Garantie: Ja
501 Km
IMPERIAL BLUE METALLIC (BLAUW METALLIC)
bmw - ce-04
bmw - ce-04
bmw - ce-04
bmw - ce-04
bmw - ce-04
bmw - ce-04
bmw - ce-04
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Algemene informatie
Modeljaar: 2000

Technische informatie
Koppel: 62 Nm
Brandstofsoort: Elektrisch
Actieradius: 130 km
Transmissie: Automaat
Acceleratie (0-100): 9,1 s
Topsnelheid: 120 km/u
Accu: 9 kWh
Accu laden: 2.3 kW, compleet vol in 0 uur en 20 minuten
Afmetingen (LxB): 229 x 82 cm

Interieur
Bekleding: Stof

Verbruik
Gemiddeld elektriciteitsverbruik: 7,7 kWh/100km

Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: BMW Premium Selection:
BMW Premium Selection garantie:
- Deze BMW is niet ouder dan 7 jaar en krijgt 2 jaar volledige garantie zonder kilometerbeperking, geldig in vrijwel heel Europa.
- Deze BMW heeft niet meer dan 130.000 km gereden. De kilometerstand is aantoonbaar en gegarandeerd juist.
- Het onderhoud is altijd door de BMW dealer uitgevoerd.
- Deze BMW krijgt een volledige inspectie op het gebied van veiligheid en betrouwbaarheid vóór aflevering.
- Bij aflevering krijgt u een BMW Service Card voor 24-uurs pech-hulpservice in vrijwel heel Europa.
Dit afleverpakket bevat: BMW Premium Selection

Overige informatie
Minimale laadtijd AC vanaf: 0
Minimale laadtijd AC tot: 100
Opties en Accessoires:
achteruitrij assistent, alarmsysteem, Anti Blokkeer Systeem, bandenspanningscontrolesysteem, Bluetooth telefoonvoorbereiding, City pakket, Comfort-pakket, connected services, Dynamic-pakket, Elektronisch Stabiliteits Programma, handvatverwarming, keyless start, kleur wit, koplampen adaptief, LED achterlichten, LED dagrijverlichting, LED koplampen, middenstandaard, multimedia-voorbereiding, Pro pakket, telefoonintegratie, verwarmde buddyseat




Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
Ekris Motorrad
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1953 - In 1950 werden er weer tweecilinders geproduceerd. Het systeem met de “gekoppelde” toer- en sportmodellen werd losgelaten, want er werden geen zijklepmotoren meer gebruikt. Incidenteel zouden nog wel sportieve modellen worden gemaakt, zoals de R 68 (1952) en de R 69 (1955). Toch moest het “sportieve” element van BMW’s met een korreltje zout genomen worden. Ze konden qua prestaties en uitstraling niet in de schaduw staan van de Britse één- en tweecilinders. Daar moest BMW het ook niet van hebben. BMW kreeg vanaf de jaren vijftig het imago van “degelijk”, “betrouwbaar” en “waardevast”. Voor liefhebbers van vlottere motorfietsen gold het merk echter als “oubollig”. Met de introductie van de 35 pk sterke R 68 in 1952 deed BMW een poging een snelle motorfiets neer te zetten, maar het rijwielgedeelte was niet opgewassen tegen zo veel vermogen.
© 2000 - 2025 Motoroccasion