Nieuwsbrief:

BETA  RX 450 - 2025

Garantie: Ja
Nieuw
Rood
beta - rx-450
beta - rx-450
beta - rx-450
beta - rx-450
beta - rx-450
beta - rx-450
beta - rx-450
beta - rx-450
beta - rx-450
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Wij hebben de nieuwste crosser van Beta binnen de RX450.
RX 450 4T MODELJAAR 2025
Prijs op aanvraag

Rx 450 was officieel de eerste 4-takt crossmotor gebouwd door de fabrikant Rignano sull'Arno, en vertegenwoordigde voor liefhebbers de eerste kans om een MX Made in Beta te rijden die strikt was afgeleid van het raceprototype, dat nu al vier jaar racet in het MXGP Wereldkampioenschap.

De RX 300 en 450 bereiken dit doel perfect, maar elk op zijn eigen manier: beide vertegenwoordigen een perfecte combinatie van kracht en controle, waarbij de bediening en het gebruiksgemak centraal staan in de constructie die typisch zijn voor het gevoel van de Betamotor-familie, volledig gericht op compromisloos plezier.

Laten we dus in detail treden over de RX 450 4T:

  • Subframe en filterbox achter: de geometrie van het achterste subframe blijft ongewijzigd, net als de filterbox, maar de structuur is op passende wijze versterkt op een reeks punten die de structuur verstijven en versterken, waardoor de lichtheid en het vermogen om spanning te absorberen behouden blijven. De toegang tot het filter blijft aan de linkerkant van de fiets en is uiterst eenvoudig en intuïtief, en er is geen gereedschap voor nodig.
  • Vering: vork en monoshock krijgen een nieuwe kalibratie die het karakter van de fiets verbetert, zowel wat betreft het rijgedrag als de stabiliteit wanneer het tempo wordt verhoogd. Het resultaat is een verfijning van de kenmerken die MXGP-rijders al hebben benadrukt voor dit model, handling en stabiliteit die vertrouwen wekken bij elke rijder, ongeacht zijn niveau.
  • Batterij: voor een veilige ontsteking bij het eerste schot, zelfs in de zwaarste gebruiksomstandigheden, is op de RX My25 een nieuwe lithiumbatterij gemonteerd, met een hogere stroomsterkte dan de vorige, om altijd het nodige startpunt te hebben.
  • Eindverhouding: om het ideale compromis tussen acceleratie en acceleratie te vinden, heeft het kettingblad nu 51 tanden, één meer dan de vorige, om het herstel van langzamere bochten te vergemakkelijken, waardoor de fiets meer klaar is om het gas aan te vallen.
  • Graphics: terwijl de onlangs geïntroduceerde superstructuren met de nieuwe staart ongewijzigd blijven, komen er nieuwe graphics, steeds gestroomlijnder en agressiever, die geen gebrek aan karakter hebben om de raceziel van het model te benadrukken.

Naast dit alles zijn er ook een reeks updates die de twee modellen gemeen hebben, zoals:

  • Voetsteunen: het modeljaar 2025 krijgt nieuwe voetsteunen, die minder omvangrijk zijn en beter presteren op het gebied van grip op de laars van de rijder, om de fiets te allen tijde onder controle te houden.
  • Achterbrug: de achterwielas is versterkt, krijgt 2 mm in diameter en gaat dus naar 22 mm. Dit nieuwe onderdeel garandeert een grotere stijfheid en weerstand tegen torsie, met als resultaat een fiets die altijd nauwkeurig en goed directioneel is, zelfs bij de meest gewelddadige acceleraties.
  • Silentblocks op het stuur: comfort en motorcross zijn notoir twee nogal verre concepten, maar met de nieuwe silentblocks waarmee het model is uitgerust, wordt deze afstand aanzienlijk verkort. Met als doel de grip op het stuur, en dus de controle over de fiets, zo comfortabel mogelijk te maken, vermindert deze nieuwe upgrade van het model trillingen en verhoogt het stuur met 5 mm in vergelijking met het vorige model, waardoor de rijder minder vermoeid raakt en de prestaties worden verbeterd.

Om af te ronden, houd er rekening mee dat:

  • Motormappen: beide RX's zijn uitgerust met twee specifieke motorkaarten (droog en nat), terwijl de 4T ook vier niveaus van tractiecontrole-interventie heeft (aan/uit / actieve harde kaart / actieve zachte kaart) om het aanzienlijke vermogen van het voertuig te beheren, in alle circuitomstandigheden. De knop voor het selecteren van de kaart en TC bevindt zich op de bumper op het stuur.
  • RX wordt geleverd met een op maat gemaakte standaard voor het stoppen van de fiets en 4 verschillende gaskleppenschijven om de gasrespons aan te passen.

Beschikbaarheid: juni


 

  • Wij leveren al onze motoren met 10 dagen gratis verzekering!





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Munsters Motoren
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Alcoholvernis" betekent: Lang voordat Loctite als borgmiddel bestond, werden bouten geborgd door ze in de alcoholvernis (mengsel van harspoeder en alcohol) te dopen alvorens ze te monteren.
Snel navigeren? Bekijk hier alle typen van HONDA

ADV 350
C 72
CB 1000 HORNET SP
CB 1000 HORNET
CB 1000 R
CB 1000 S
CB 1100 EX ABS
CB 1100 RS
CB 1100 SF X-11
CB 1100
CB 1
CB 125 F
CB 125 R
CB 1300 / X4
CB 200
CB 250
CB 300 R
CB 350 F
CB 360
CB 450
CB 50 DREAM
CB 500 F
CB 500 HORNET
CB 500 X
CB 500
CB 550
CB 600 F
CB 600 S
CB 650 F
CB 650 R ECT
CB 650 R
CB 650
CB 750 HORNET
CB 750
CB 900 F / HORNET
CBF 1000
CBF 500
CBF 600
CBR 1000 F
CBR 1000 RR FIREBLADE SP
CBR 1000 RR FIREBLADE
CBR 1000 RR-R FIREBLADE
CBR 1100 XX SUPER BLACKBIRD
CBR 125 R
CBR 250 R
CBR 300 R
CBR 400
CBR 500 R
CBR 600 F
CBR 600 RR
CBR 650 F
CBR 650 R
CBR 900 RR FIREBLADE
CBX 1000
CBX 750 F
CL 500
CMX 1100 REBEL T MT
CMX 1100 REBEL
CMX 450
CMX 500
CR 250 R
CRF 1000 L AFRICA TWIN ADVENTURE SPORTS ES
CRF 1000 L AFRICA TWIN ADVENTURE SPORTS
CRF 1000 L AFRICA TWIN DCT ADVENTURE SPORTS
CRF 1000 L AFRICA TWIN DCT
CRF 1000 L AFRICA TWIN
CRF 110 F
CRF 1100 L AFRICA TWIN ADVENTURE SPORTS
CRF 1100 L AFRICA TWIN DCT ADVENTURE SPORTS
CRF 1100 L AFRICA TWIN DCT ES
CRF 1100 L AFRICA TWIN DCT
CRF 1100 L AFRICA TWIN
CRF 125
CRF 250
CRF 300
CRF 450
CRF 50 F
CRF 50
CTX 1300
CTX 700
DAX 125
EM 1 E
F6 B GL 1800 GOLDWING
F6 C GL 1500 VALKYRIE
F6 C GL 1800 VALKYRIE
FJS 400 SILVER WING
FJS 600 SILVER WING
FMX 650
GB 500 TT
GL 1000 GOLDWING
GL 1200 GOLDWING
GL 1500 GOLDWING
GL 1800 GOLDWING BAGGER DCT
GL 1800 GOLDWING
INTEGRA
MONKEY Z 125
MSX 125
NC 700 D INTEGRA
NC 700 S DCT
NC 700 S
NC 700 X DCT
NC 700 X
NC 750 D INTEGRA
NC 750 S DCT
NC 750 S
NC 750 X DCT
NC 750 X
NHX 110 LEAD
NRX 1800 RUNE
NSS 125 FORZA
NSS 125
NSS 300 FORZA
NSS 350 FORZA
NSS 750 FORZA
NT 1100 DCT
NT 1100
NT 650 V DEAUVILLE
NT 700 V DEAUVILLE
NTV 650
NX 500
PC 800 PACIFIC COAST
PCX 125 CBS
PCX 125
PCX 150
PES 125
RVF 400
SCV 100 LEAD
SES 150 DYLAN
SH 125
SH 150
SH 300
SH 350I
ST 1100 PAN EUROPEAN
ST 125 DAX
ST 1300 PAN EUROPEAN
TRIKE
VF 1000
VF 500
VF 700
VF 750 C SUPER / MAGNA
VFR 1200 F C-ABS DCT
VFR 1200 F C-ABS
VFR 1200 X CROSSTOURER
VFR 1200 X DCT CROSSTOURER
VFR 400 R
VFR 750 F
VFR 750 R
VFR 800 X CROSSRUNNER
VFR 800
VISION
VT 1100 SHADOW
VT 1300 CX
VT 600
VT 700
VT 750 DC
VT 750 S
VT 750 SHADOW
VT 800
VTR 1000 FIRESTORM
VTR 1000 SP 1
VTR 1000 SP 2
VTX 1300
VTX 1800
VULTUS
WW 125
WW 150
X-ADV
XBR 500
XL 1000 V VARADERO
XL 600 V TRANSALP
XL 650 V TRANSALP
XL 700 V TRANSALP
XL 750 TRANSALP
XLV 650
XLV 750 R
XR 125 L
XR 600 R
XRV 750 AFRICA TWIN
ZIJSPAN
© 2000 - 2025 Motoroccasion