Nieuwsbrief:

BETA  RR 50 TRACK - 2024

Garantie: Ja
Nieuw
Grij rood
beta - rr-50-track
beta - rr-50-track
beta - rr-50-track
beta - rr-50-track
beta - rr-50-track
beta - rr-50-track
beta - rr-50-track
beta - rr-50-track
beta - rr-50-track
beta - rr-50-track
beta - rr-50-track
beta - rr-50-track
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Wij zijn dealer van Beta brommers en motoren .
Wij hebben op dit moment deze brommers op voorraad.

Beta RR50 Track
Beta RR50 enduro racing
Beta RR50 motard  x speciale editie

Prijs vanaf 3500 euro.
ANDERE MODELLEN KOMEN WEER BINNEN
Ook is het mogelijk om speciale uitvoeringen te maken op aanvraag .(zie foto's van de zwart rose uitvoering)

 .
 
  • Wij leveren al onze motoren met 10 dagen gratis verzekering!





Deze motor is geschikt voor A1 rijbewijs.
Munsters Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: TRIUMPH in 1902 - In 1902 wordt de eerste Triumph geproduceerd. Deze is ontworpen door Schulte. Men gebruikt een ééncilinder 2,25 pk motorblok van het Belgische Minerva met een automatische inlaatklep en een batterij-ontsteking gemonteerd in een fietsframe. Schulte experimenteerd ook nog met Fafnir en JAP motorblokken. Tijdens 1903 wordt het ge-upgrade Minervablok gebruikt. Deze zijklepper is van redelijk goede kwaliteit maar toch wordt besloten om over te stappen op het JAP motorblok. Een divisie genaamd Orial TWN (Triumph Werke Nuremberg) wordt opgezet in Duitsland om daar motoren te produceren. Triumph verkoopt jaarlijks 500 motoren. Nu het J.A. Prestwich blok wordt gebruikt wordt ook een derde model met het Fafnir blok gemaakt. 1905 is het jaar waarin de eerste geheel Britse motor is gemaakt. Deze is ontworpen door Schulte en Charles Hathaway, hoofd R&D. De motor wordt verkocht voor 45 pond. De gemiddelde snelheid was 48 tot 65 km/h. Er worden er vijf per week geproduceerd.
© 2000 - 2024 Motoroccasion