|
Motor | Vloeistofgekoelde paralleltwin, viertakt, vier kleppen per cilinder, dubbele bovenliggende nokkenas |
Boring x slag | 69|66.8 |
Cilinder inhoud | 499.6 |
Comp. verhouding | 11.0:1 |
Kleppen | |
Brandstof toevoer | Elektronische brandstofinjectie met dubbel gasklephuis van 37 mm ř |
Ontsteking | Delphi MT05 |
Vermogen | 48|35|6,000 |
Max. koppel | 45|5000 |
Koppeling | Natte platenkoppeling, handbediend |
Versnellingsbak | 6 versnellingen |
Verhouding | |
Overbrenging | Ketting |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | 20 |
Topsnelheid | |
ABS | ja |
Frame | ALS stalen trellis frame |
Vering voor | Upside Down vork van ř 50 mm |
Vering achter | Swingarm met centrale schokdemper met regelbare veervoorspanning |
Remmen voor | Dubbele semi-zwevende schijf ř 320 mm, vierzuiger remklauw en ABS |
Remmen achter | Enkele schijf ř 260 mm, zwevende remklauw met enkele zuiger, ABS |
Voorband | 120/70-ZR17 |
Achterband | 160/60 ZR 15 |
Wielbasis | 1525 |
Lengte | |
Breedte | 912 |
Hoogte | 1235 |
Zithoogte | 800 |
Drooggewicht | |
Leverbare kleuren | |
Beschrijving | Het avontuur ligt in jouw handen. De TRK 502 X is met z’n spaakwielen en 19’’ voorwiel, de avontuurlijke versie van de TRK 502. Hij is ontworpen om te voldoen aan de wensen van de meest veeleisende rijders, die willen reizen zonder grenzen.
De Benelli TRK 502 X is uitgerust met een 500cc vloeistofgekoelde viertakt tweecilinder motor met 47,6 pk bij 8500 tpm.
Om ook off-road te kunnen rijden heeft de TRK 502 X een UPSD van ř 50 mm, aan de achterzijde een zwenkarm met centrale schokdemper, veervoorspanning, instelbare hydraulische vering en compressie-instellingen. De zithoogte is verhoogd naar 850 mm
Alsof dat niet genoeg is heeft de TRK 502 X een nieuw, uitstekend uitlaatsysteem die geplaatst is in een verhoogde positie om ook zo zonder problemen op moeilijke begaanbare wegen te rijden.
Verkrijgbaar vanaf € 8.099 (aanbevolen verkoopprijs vanaf juli 2018, inclusief 21% BTW, BPM en rijklaarkosten). |