|
Motor | 4-takt i-get ééncilindermotor met Start&Stop-systeem |
Boring x slag | 61.5|58.7 |
Cilinder inhoud | 174 |
Comp. verhouding | |
Kleppen | Enkele bovenliggde nokkenas, 4 kleppen |
Brandstof toevoer | Elektronische injectie |
Ontsteking | |
Vermogen | |13|8500 |
Max. koppel | 16.5|7000 |
Koppeling | Automatische droge centrifugaalkoppeling |
Versnellingsbak | Continu variabele transmissie (CVT) |
Verhouding | |
Overbrenging | |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | 9 |
Topsnelheid | |
ABS | |
Frame | Dubbel wiegframe van hoogwaardig stalen buizen |
Vering voor | Hydraulische telescoopvork, Ø 33 mm (slag van 120 mm) |
Vering achter | Dubbele hydraulische schokdemper met instelbare veervoorspanning (slag 102 mm) |
Remmen voor | Hydraulisch met wave schijf, Ø 260 mm - CBS |
Remmen achter | Hydraulisch met wave schijf, Ø 220 mm |
Voorband | Tubeless 110/80 - 14 |
Achterband | Tubeless 130/70 - 13 |
Wielbasis | 1350 |
Lengte | 1920 |
Breedte | 765 |
Hoogte | |
Zithoogte | 799 |
Drooggewicht | |
Leverbare kleuren | GOUD/ROOD/GRIJS |
Beschrijving | De scooter met het Aprilia-DNA
Bij de Aprilia SR GT 200 Sport is de verwijzing naar de wereld van de motorfietsen nog sterker dankzij het ontwerp, het rijgevoel en de hele hoge waarden waarmee hij aan de top van zijn categorie staat. Een mix van kracht en veelzijdigheid die probleemloos elke situatie in de stedelijke context trotseert: kuilen, tramsporen, putdeksels of kinderkopjes, altijd met behoud van de wegligging en de hele hoge prestaties. De moderne Euro 5-motor, een 174 cc i-Get ééncilinder, is de finishing touch om de stad mee te veroveren. |