Nieuwsbrief:

APRILIA  SHIVER 900 - 2018

Bouwjaar:
2018
Kleur:
Wit-rood
Vermogen:
70 kW
Teller:
16.142 Km
Rijbewijs:
A
Garantie:
Ja
aprilia - shiver-900
aprilia - shiver-900
aprilia - shiver-900
aprilia - shiver-900
aprilia - shiver-900
aprilia - shiver-900
aprilia - shiver-900
aprilia - shiver-900
aprilia - shiver-900
aprilia - shiver-900
aprilia - shiver-900
aprilia - shiver-900
aprilia - shiver-900
aprilia - shiver-900
aprilia - shiver-900
aprilia - shiver-900
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Absoluut de mooiste naked bike uit Italië  !!!  Shiver 900 in huiveringwekkend mooie staat ! ABS, Boordcomputer, verstelbare rem-\koppelingshendel [ Puig ] , Barracuda spiegels, TFT scherm, versnellingsindicator en witte richtingaanwijzers. 

Supermooie, geheel originele Shiver !!
  • Inruil mogelijk.


    Stella Motoren
    Hommel 9
    7317 BL APELDOORN
    055-3032254
    verkoop@stellamotoren.nl
    Geopend:
    Dinsdag t/m vrijdag van 09:00 tot 18:00
    Zaterdag van 09:00 tot 17:00


Opties en Accessoires:
Anti Blokkeer Systeem [ABS], Boordcomputer, LED-Achterlicht, Originele uitlaat, TFT scherm, USB aansluiting, Versnellingsindicator, Verstelbare rem- en koppelingshendel, Witte knipperlichten




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
Stella Motoren
Hommel 9
Apeldoorn
Plan de route
055-3032254
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: AERMACCHI in 1955 - Behoorlijk tegenvallend was de daaropvolgende creatie, de 250 cc twin (twee 125s gekoppeld) die gefabriceerd werd in 1953 en 54. In 1955 ontwierp Tonti een recordbreker. Er werd in die dagen al gebruik gemaakt van windtunnels en andere faciliteiten en technieken die men vanuit hun vliegtuigkennis ook in deze industrie toepasten. De vliegtuigproductie had men in die dagen meer naar de civiele sector laten glijden. De recordbreker werd aangedreven met dubbele-OHC motoren met een 48 cc en 75 cc capaciteit. Dit was een voorbeeld van de eerste -vliegende sigaren- die erg laag waren en bijna 3 meter lang. Het motorblok werd achter de bestuurder geplaatst. De achterwaarts geplaatste cilinders werden onder een hoek van 20 graden geplaatst. De overmaat nokken werden met een ketting aangedreven. Boring en slag waren 44,5 bij 43 mm voor de grotere en 40 mm bij 39 mm voor de kleinere cilinder. En met een compressieverhouding van 10:1 was het vermogen een dikke 9 pk bij 11.000 toeren voor de 75 cc en 7 pk bij 12.000 toeren voor de 48 cc - behoorlijk goede cijfers wanneer je je bedenkt dat dit zich afspeelde in 1955 waarbij de brandstof in die tijd ook nog niet van de kwaliteit was die we nu kennen. Het motorblok, die was uitgerust met een oliebad smering, lag in lijn met een vier-versnellingen schakelbak. De eindaandrijving geschiedde met een ketting. Het gewicht was 97 kilogram, de velgdiameter 18 inch.
© 2000 - 2025 Motoroccasion