Nieuwsbrief:

Motor zoeken

MODELLEN 2025

Merk:
Type:
Categorie:
Prijs:
-
Bouwjaar:
-
Tellerstand:
-
Meer opties
Zoeken
Reset

Top Motoren Selectie

Advertentie

Like ons op facebook

Sorteer op:
APRILIA SHIVER 900
APRILIA SHIVER 900
€ 6.990,- p/mnd klik hier
2017, 33954 Km
APRILIA SHIVER 900
APRILIA SHIVER 900
€ 6.990,- p/mnd klik hier
2018, 15750 Km
APRILIA SHIVER 900
APRILIA SHIVER 900
€ 7.350,- p/mnd klik hier
2018, 12600 Km
APRILIA SHIVER 900
APRILIA SHIVER 900
€ 7.450,- p/mnd klik hier
2018, 16142 Km
APRILIA SHIVER 900
APRILIA SHIVER 900
€ 7.490,- p/mnd klik hier
2018, 30114 Km
APRILIA SHIVER 900
APRILIA SHIVER 900
€ 7.749,- p/mnd klik hier
2018, 27572 Km
Merkdealer
APRILIA SHIVER 900
APRILIA SHIVER 900
€ 7.750,- p/mnd klik hier
2018, 22000 Km
APRILIA SHIVER 900
APRILIA SHIVER 900
€ 7.495,- p/mnd klik hier
2019, 9146 Km
APRILIA SHIVER 900
APRILIA SHIVER 900
€ 7.650,- p/mnd klik hier
2019, 22382 Km
APRILIA SHIVER 900
APRILIA SHIVER 900
€ 7.840,- p/mnd klik hier
2020, 16689 Km
APRILIA SHIVER 900
APRILIA SHIVER 900
€ 7.990,- p/mnd klik hier
2020, 14632 Km
APRILIA SHIVER 900
APRILIA SHIVER 900
€ 8.450,- p/mnd klik hier
2020, 10968 Km
APRILIA SHIVER 900
APRILIA SHIVER 900
€ 7.950,- € 8.750,- p/mnd klik hier
2020, 23804 Km
APRILIA SHIVER 900
APRILIA SHIVER 900
2020, 13992 Km
APRILIA SHIVER 900
APRILIA SHIVER 900
€ 7.949,- p/mnd klik hier
2021, 9280 Km
Een stukje historie: YAMAHA in 1953 - In 1953 was Genichi op zoek naar een efficiëntere manier om de metaalbewerking en de machineproductie te gebruiken naast het vervaardigen van vliegtuigpropellers. Terugkijkend op de oprichting van de Yamaha Motor Company zei Genichi:" Het gehele bedrijf was gezond en ook financieel was er ruimte om te investeren. Ik voelde daarbij ook een noodzaak dit in een andere branche te doen. Dus deed ik wat onderzoek." Hij onderzocht verschillende producten waaronder naaimachines, auto-onderdelen, scooters, driewielers en motorfietsen. De grootte van de markt en de geringe concurrentie deden hem besluiten om motorfietsen te gaan produceren. Toen hem gevraagd werd naar deze beslissing vertelde hij: "Ik heb mijn R&D divisiechef en andere managers erop uit gestuurd om de toonaangevende bedrijven in het land te bezoeken. Zij kwamen terug met de beoordeling dat er nog volop mogelijkheden waren ondanks onze late toetreding tot deze markt. Ik wilde niet onvoorbereid de motorfietsenbusiness betreden. Zodoende hebben we enige tijd langs Duitse fabrikanten getoerd voordat we een 125 cc motorfiets lanceerden. Ik heb gedurende de Europese tour die volgde ook veel geleerd over het bouwen van een motorfiets. Er werd zoveel mogelijk onderzoek gedaan om onszelf ervan te verzekeren dat we klaar waren voor de klus. Toen we daar zeker van waren zijn we gestart''.
© 2000 - 2025 Motoroccasion