Omschrijving | Techniek | Betaalgemak | Verzekering | Bedrijf |
Algemene omschrijving en Staat:
Een nog in nette staat verkerende Aprilia RSV Mille. Deze RSV Mille is van bouwjaar
2004 en heeft
29.146km.
Technisch verkeerd deze RSV Mille in goede conditie, alle slijtdelen verkeren in zeer goede staat. Uiteraard wordt ook deze motorfiets u rijklaar aangeboden inclusief
verse servicebeurt.
Extra's en Accessoires:
- EVO Uitlaatdemper
- LET OP: Betreft een VASTE meeneemprijs zonder garantie !
Inbegrepen in deze Advertentieprijs ZONDER extra kosten:
- 40 Punten check, Afleverbeurt, Slijtdelen verkeren in goede conditie.
- Grondige Poetsbeurt.
- Tenaamstelling en Vrijwaring.
- 10 dagen Allrisk Verzekering.
- Inruil (auto/motorfiets) mogelijk tegen handelswaarde.
- Kopen op afstand inclusief Aflevering aan huis door heel Nederland voor slechts €150,-.
- Uitgebreide Financiering mogelijkheden middels NUmotorrijden.
Bent u na aanleiding van deze Advertentie enthousiast geworden en wilt u een Proefrit aanvragen, heeft u een inruilvoorstel of andere brandende vraag? Aarzel dan niet en Bel of Watsapp ons gerust op: 0615392220
--- van Andel Motorsport ----
- Met uiterste zorg selecteerde Premium Motorfietsen.
- Kwaliteit, Service & Aandacht met een Persoonlijk karakter.
- Inkoop, Verkoop, Consignatie & Zoekopdrachten.
- Full Service Werkplaats, Onderhoud, Reparatie, Herstel.
Bezichtigingen van Motorfietsen 24/7 mogelijk op afspraak.
Werkplaats/Showroom MA t/m VR van 8:00 - 18:00
Contact & Info;
Dominee Bleekerstraat 11 Marknesse 8316CV
www.vanandelmotorsport.nl
vanandelmotorsport@outlook.com
0615392220
Volg ons ook op Facebook en Instagram voor Verhalen, Foto's, Acties en de nieuwste Voorraad.
- Trefwoorden: RSV4 Tuono v4 rsv mile 1000 1100 v4r aprc rf rsv4 rsv4r factory rf rs660 tuono660 660 tuono v4r rr 1000 1100 rsv mille R Dorsoduro Dorso duro 750 1200 900 Trefwoorden: rsv4 rsv4r factory rf rs660 tuono660 660 tuono v4r rr 1000 1100 rsv mille R
Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Waarom kiest u voor van Andel motorsport?
- Persoonlijk en Eerlijk advies.
- Vakkennis en oprechte Passie voor motorfietsen.
- Met uiterste Zorg geselecteerde occasions.
- All-in prijzen met standaard 1,3 of 6 maanden Garantie en Aflevering aan huis.
- Altijd een eerlijke prijs voor uw inruil motor of auto.
| Marknesse, Flevoland |
| 0615392220 |
Een stukje historie: BMW in 1992 - In 1992 verscheen een geheel nieuwe boxergeneratie met achtklepsblokken. Ze kregen oliegekoelde cilinderkoppen, waardoor de bijnaam "Oilhead" ontstond. De "oude" boxers heetten vanaf dat moment "Airhead". De nieuwe modellen werden niet ineens uitgebracht, maar één voor één, te beginnen met de R 1100 RS. Had men bij de K-serie al wat vingeroefeningen met modern design gedaan, bij de R 1100-serie leek de de nieuwe ontwerper David Robb de vrije hand te hebben gekregen. Dat gold met name voor de R 1100 GS, met zijn "snavel"spatbord en knalgele zadel. Met deze serie verscheen ook de nieuwe voorwielophanging (telelever) ten tonele, maar de hele frameconstructie, of liever het feitelijk ontbreken van een frame, was mogelijk nog sensationeler. Motorblok en versnellingsbak vormden samen het dragende deel, aangevuld met enkele subframes omdat er toch nog wat zaken (telelever, zadel en tank, achterschokdemper) bevestigd moesten worden. Ook motorisch had men het - zij het nog steeds met boxermotoren - over een heel andere boeg gegooid. De onder de krukas geplaatste nokkenas was vervangen door een hulpas, die via kettingen de echte nokkenassen aandreef. Deze zaten in de cilinderkoppen, maar niet boven de kleppen, zodat toch nog kleine stoterstanggetjes en tuimelaars nodig waren. Zeer functioneel waren de toepassing van ABS, katalysatoren, handvatverwarming en verstelbare zadels, waarmee BMW uitermate innovatief bezig was. Mocht de K 100-serie nog geen einde hebben gemaakt aan het behoudende imago van BMW, dan deed de R 1100-serie dat zeker. Al aan het einde van de jaren tachtig besloot BMW om goedkopere motorfietsen te gaan produceren om een jeugdiger publiek te bereiken. In die tijd waren de K 75 modellen de lichtste motorfietsen die het merk te bieden had, en zij waren tamelijk duur. Om de prijs te drukken werd samenwerking gezocht met Aprilia en inbouwmotorfabrikant Rotax. Een bestaande Rotax-eencilindermotor werd door BMW ingenieurs gemodificeerd, maar wel door Rotax geproduceerd. De eerste series (F 650 en F 650 ST) werden bij Aprilia geproduceerd. De latere F 650 GS, GS Dakar en CS (City Scarver) werden in Berlijn geproduceerd. De F 650, die de bijnaam "funduro" mee kreeg, was qua uiterlijk een allroad, maar meer geschikt voor gebruik in de stad. De ST (Strada) was uitsluitend geschikt voor de verharde weg, net als de latere CS. Van een aantal R 1100-modellen werden ook 850cc-versies uitgebracht, die uiterlijk gelijk waren aan de zwaardere modellen, maar de nog leverbare R 80 modellen moesten vervangen. Vooral de viercilinder-, 1000- en 1100cc-modellen met brandstofinjectie zouden moeiteloos meer dan 100 pk kunnen leveren, maar BMW beperkte aanvankelijk het motorvermogen om Europese wetgeving voor te blijven. In 1997 doorbrak men met het "Max 100 pk"-principe met de 130 pk sterke K 1200 RS. De K serie vormde ook een eerste aanzet tot een veel moderner ontwerp van BMW motorfietsen, hoewel daar eigenlijk al met de R 65 LS een voorzichtig stapje in was gemaakt. De Form Follows Function ontwerpfilosofie werd nog lang niet losgelaten, maar bij de K 100 modellen was de functionaliteit al niet meer bepalend voor het uiterlijk van de motorfietsen. Dit bleek bijvoorbeeld uit de "BMW nieren", die in elke BMW-autogrill herkenbaar waren, maar die nu ook de radiateurbekleding van de motorfietsen sierden. Ook de vierkant gevormde uitlaatdempers en de driehoekige dempers van de K 75-serie waren hier voorbeelden van.
Snel navigeren? Bekijk hier al onze merken