Nieuwsbrief:

APRILIA  RS 660 - 2024

€ 12.649,- € 13.399,-
Nieuw
Racing Black
aprilia - rs-660
aprilia - rs-660
aprilia - rs-660
aprilia - rs-660
aprilia - rs-660
aprilia - rs-660
aprilia - rs-660
aprilia - rs-660
aprilia - rs-660
aprilia - rs-660
aprilia - rs-660
aprilia - rs-660
aprilia - rs-660
aprilia - rs-660
aprilia - rs-660
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Merk model: Aprilia RS660
\r\nBouwjaar: 2024
\r\nKilometerstand: 0
\r\nKleur: Racing black
\r\n
\r\nLeverbaar uit voorraad 
\r\n
\r\n
\r\nRS 660 - TECHNISCHE GEGEVENS   MOTOR Aprilia parallel tweecilinder-, voorwaarts gericht-, 4-takt-, vloeistofgekoeld blok met water-olie radiator en warmtewisselaar, dubbele bovenliggende nokkenassen (DOHC) met stille ketting aan de rechterkant, 4 kleppen per cilinder BORING X SLAG 81 x 63,93 mm CILINDERINHOUD 659 cc COMPRESSIEVERHOUDING 13,5:1 MAXIMUMVERMOGEN 100 pk (73,5 kW) bij 10500 tpm MAXIMUMKOPPEL 67,0 Nm (6,83 kg) bij 8500 tpm BRANDSTOFSYSTEEM Luchtfilterhuis met frontale dynamische luchtinlaten, twee Ø48-mm gasklephuizen, Ride-by-Wire motormanagement ONTSTEKING Elektrische startmotor SMEERSYSTEEM Wet sump-systeem VERSNELLINGEN 6 versnellingen met up-and-down Aprilia Quick Shift (AQS) KOPPELING Meervoudige natte platenkoppeling met mechanisch slipsysteem SECUNDAIRE TRANSMISSIE Ketting, overbrengingsverhouding: 17/43 ELEKTRONISCHE HULPSYSTEMEN Zesassig traagheidsplatform, APRC-pakket met ATC (tractiecontrole), AWC (wheeliecontrole), AEB (motorremmen), AEM (motormappings) en ACC (cruisecontrol).  5 rijmodi (Road en Track, 3 vast en 2 aanpasbaar) FRAME Aluminium brugframe met los zadelframe. VOORWIELOPHANGING Kayaba vork met 41-mm binnenpoot, montagebeugel radiale remklauw van aluminium. Afstelbare veervoorspanning en uitveerdemping. Veerweg 120 mm ACHTERWIELOPHANGING Asymmetrische aluminium swingarm. Via veervoorspanning verstelbare monoschokdemper, uitveerremming. Veerweg 130 mm. REMSYSTEEM ABS voorzijde: dubbele remschijf, diameter 320 mm Brembo radiale remklauwen met vier Ø32-mm tegengestelde zuigers. Radiaalpomp en metaalomvlochten remslang Achter: Ø220-mm schijf; Brembo remklauw met twee afzonderlijke Ø34mm zuigers. Pomp met ingebouwde tank en slang met metaalomvlechting Multimap bochten-ABS 

  • FINANCIERING
    Financiering van deze motor is mogelijk.
    Voor financieringen werken wij samen met numotorrijden en findiovoormotor.

    INRUIL
    Inruil van een nette goed onderhouden motor is mogelijk tegen handelsprijzen.

    ACCESSOIRES
    Zoekt u navigatie, communicatie, acculaders, sloten, onderhoudsmiddelen erbij? Deze kunnen wij leveren vanuit voorraad en hierin adviseren wij u graag.

    BEZICHTIGEN
    Wilt u een motor komen bezichtigen?
    Maak bij voorkeur vooraf een afspraak!
    Wanneer u een afspraak maakt om een motorvoertuig te komen bezichtigen betekent dit NIET dat wij een motorvoertuig voor u reserveren! Wie het eerst komt wie het eerst maalt.*

    OPENINGSTIJDEN

    Dinsdag: 09:00 - 17:30
    Woensdag: 09:00 - 17:30
    Donderdag: 09.00 - 17.30
    Vrijdag: 09.00 – 17.30
    Zaterdag: 09.00- 15:30

    CONTACTGEGEVENS
    Adres: 
    Moesdijk 15 a
                   6004 AX Weert
    Tel:      +31 614 101 567
    Mail:   info@dezwartmotoren.nl
    KvK:   90710827
    BTW:  NL865424068B01

    Klantgerichte motorzaak
    Wij zijn een klantgerichte motorzaak waar elke motorrijder zich thuis voelt. Klantgerichte service met Passie! Wij bieden u een wisselend aanbod van motor occasions, service en onderhoud. Ook kunt bij ons terecht voor nieuwe en gebruikte motoronderdelen.
     
    Aprilia, Moto-Guzzi en CFMOTO
    de Zwart Motoren is dealer van Aprilia, Moto-Guzzi, CFMOTO Wij beschikken over alle specifieke kennis, gereedschappen en apparatuur om uw motorfiets volledig te onderhouden. Voor nieuwe Aprilia, Moto-Guzzi of CFMOTO motorfietsen, onderdelen, modificaties, updates, accessoires, merchandise en garantieclaims kunt u bij ons terecht. Wij leveren veel onderdelen direct uit voorraad.

    * Lees voor de aankoop van een occasion onze voorwaarden aankoop motoroccasions & algemene voorwaarden

  • PROEFRIT

    Op het moment dat u een proefrit bij ons aanvraagt willen wij u er op attenderen dat dit ons tijd, energie en geld kost. 
    Wij kiezen er dan ook voor om proefrijden mogelijk te maken voor serieuze kopers en niet voor mensen die enkel zin hebben in een proef (fun) rit.
     





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
De Zwart Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: TRIUMPH in 1883 - Siegfried Bettmann komt op zijn 20e in 1883 vanuit Nuremberg, Duitsland over naar Coventry in Engeland. Nadat hij een korte tijd werkzaam is geweest bij Kelly en Co. als beschrijvingsdekundige buitenlandse talen. Na zes maanden neemt hij een baan aan bij de White Sewing Machine Co. als vertalend correspondent. Een aantal maanden werkt hij ook als verkoper in Noord Europa. In 1884 start hij S. Bettmann & Co. Import Export Agency in Londen. Hij verkoopt fietsen die gemaakt worden door Wm. Andrews maar met zijn eigen naam erop. Ze importeren ook Duite naaimachines en hebben een handelsonderneming voor andere Duitse fabrikanten. De naam Triumph vervangt die van Bettmann. Bettmann vindt het een makkelijke naam die in veel landen wordt begrepen. Hij noemt het bedrijf nu "The Triumph Cycle Company'. Deze verandert weer in 1887 in New Triumph Ltd. en daarna naar Triumph Cycle Co. Ltd. Shares. Dit werd mede door Dunlop Tyre Company ondersteunt met een bedrag van 45000 pond, een astronomisch bedrag voor die tijd. De Duitse mecanicien Mauritz Johann Schulte, ook afkomstig uit Nuremberg, wordt de juniorpartner van Bettmann. Hij is de man die Bettmann ervan weet te overtuigen dat het beter is om eigen producten te maken dan die van anderen te verkopen. Een kleine fabriek in Much Park Street in Coventry heeft capaciteit om voor Triumph de fietsen te produceren. Coventry is Engelands belangrijkste fietsen-handelsstad. De opstartkosten van 650 pond komen grotendeels van Bettmann's ouders (500 pond) en Schulte's kennissen. Later wordt Dunlop een belangrijke investeerder in het bedrijf. In 1889 verhuisd het bedrijf naar Mch Park Street, Coventry. Hildebrand & Wolfmuller, een motorfabrikant, heeft Schultes belangstelling. Hij wil deze in licentie gaan vervaardigen en importeert er één om te testen en rijdt ermee om het Coventry stadion. In 1898 gaat ook Bettmann in de onderhandeling. Ditmaal met Beeston Humber Motorcycles and Tricycles. Men komt echter niet tot een overeenstemming.
© 2000 - 2024 Motoroccasion