Nieuwsbrief:

APRILIA  RS 457 - 2025

Garantie: Ja
Nieuw
Prismatic Dark
aprilia - rs-457
aprilia - rs-457
aprilia - rs-457
aprilia - rs-457
aprilia - rs-457
aprilia - rs-457
aprilia - rs-457
aprilia - rs-457
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Nu uit voorraad leverbaar! Kom proefrijden op ons demo-model!

De Aprilia RS 457 wil de nieuwe technologische en stylistische norm worden voor jonge motorrijders over de hele wereld, de nieuwe sleutel tot de Aprilia-versie van de racewereld. De Aprilia RS 457 spreekt de taal van jongere rijders, van mensen die willen beginnen met motorrijden op een sportieve motor, en maakt gebruik van alle expertise van het merk om een echte sportmotor te ontwerpen en te bouwen. De sterke punten van deze motorfiets zijn het lage gewicht, gecombineerd met de hoogst mogelijke vermogengewichtsverhouding voor een motorfiets die je met een A2-rijbewijs mag rijden, het toegankelijke rijgedrag en de technologische uitrusting. De styling van de nieuwe RS 457 volgt de legendarische RS-serie, de supersportmotoren die motorgeschiedenis schreven, van de dubbele voorkuip tot de demper onder de kuip met de 2-in-1 uitlaat. De full-LED koplamp heeft de lichtsignatuur die kenmerkend is voor de grotere supersportmotoren van Aprilia. Ook de richtingaanwijzers zijn geïntegreerd in de lichtsignatuur van de koplamp. Het dashboard is voorzien van een elegant en praktisch 5-inch TFT kleurenscherm en de bedieningselementen op het stuur zijn verlicht.

De Aprilia RS 457 wordt aangedreven door een moderne vloeistofgekoelde parallel-twin met dubbele nokkenas en vier kleppen per cilinder. De motor levert 35 kW vermogen, het maximale wat is toegestaan voor een motorfiets geschikt voor een A2-rijbewijs. Naast het vermogen is er ook het gewicht van de motor: 159 kg droog, oplopend tot 175 kg nat. De vermogengewichtsverhouding van de Aprilia RS 457 is simpelweg onverslaanbaar. Het aluminium frame met het motorblok als dragend deel daarvan en de verstelbare vering vormen een baanbrekend chassis. Het aluminium frame maakt de RS 457 uniek in zijn segment en zorgt voor het rijplezier waar Aprilia beroemd om is geworden.

De Aprilia RS 457 is verkrijgbaar in drie kleuren: Racing Stripes, Prismatic Dark en Opalescent Light.
  • Ga voor zekerheid en geniet bij dit nieuwe model van fabrieksgarantie en mobilityservice!

    Elke motorfiets die u aanschaft bij NIWA Motoren kan worden voorzien van een 10-daagse gratis Allrisk verzekering. Vraag hiernaar tijdens adviesgesprek!

    Financieren of leasen mogelijk! Vraag naar de voorwaarden.

    NIWA Motoren bestaat ruim 25 jaar en is de absolute Suzuki, KTM, Kawasaki en Italiaanse specialist van het noorden.

    Met ruim 250 motoren op voorraad bent u voor zowel nieuwe als gebruikte motoren van alle merken bij ons aan het juiste adres. Wij ruilen uw motorfiets graag in, bovendien is inruil van uw auto ook mogelijk.

    NIWA Motoren is tevens eigenaar van Voordeelhelmen Zwaagdijk, ook voor kleding, helmen en accessoires adviseren wij u graag.

    Interesse in deze motorfiets ? Neem contact met ons op via 0228-564000 of stuur een email naar verkoop@niwa.nl

    Maandag:Gesloten
    Dinsdag:08:30 - 17:30
    Woensdag:08:30 - 17:30
    Donderdag:08:30 - 17:30 (koopavond van 1 april tot 1 sept)
    Vrijdag:08:30 - 17:30
    Zaterdag:08:30 - 16:30
    Zondag:Gesloten


Opties en Accessoires:
Radiale remklauwen, 41mm voorvork met instelbare veervoorspanning, ABS, 17'' sportvelgen, Ride-by-Wire, 3 Rijmodi, Traction control, Quickshifter (Optioneel)




Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
NIWA Motoren
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Lowboy" betekent: Naam voor het frame dat bij de Norton Dominator racer werd toegepast in 1962. Een lage versie van het originele Featherbedframe. Het woog minder en had een kortere wiel­basis. Het Engelse merk Norton ontwikkelde in de herfst van 1949 een frame, dat in april 1950 werd geïntroduceerd. Het Featherbedframe, zo genoemd om de goede afvering, gaf de Nortons die ermee werden uitgerust een uitsteken­de wegligging en uitnemende stuureigenschappen. In hetzelf­de jaar dat de frames werden toegepast behaalde Norton suc­cessen in de Junior- en Senior TT wegraces. Volgens de overle­vering werd de naam Featherbed (= veren bed) bedacht door Harold Daniell, een motorcoureur die na zijn overwinning in de Junior TT opmerkte dat zijn racemachine zo comfortabel stuurde, dat hij erop in slaap had kunnen vallen. Tot de komst van het Featherbedframe hadden motorfietsfabrikanten altijd gezworen bij frames die werden geconstrueerd met behulp van gietstukken en waarin de pijpen met koper aan elkaar werden gesoldeerd. De lastechnieken van 1950 lieten echter toe dat buizen direct aan elkaar werden gelast met siF-brons, dat een relatief lage verhittingstemperatuur nodig had. Het raceframe vond zijn vertaling in een seriegeproduceerde motorfiets voor het grote publiek met de introductie in 1952 van de Norton Dominator, een 500CC staande *twin. Pas in 1967 zou met de komst van de Norton Commando het Featherbedframe wor­den verlaten, al bleef het daarna nog lange tijd de lieveling van de bouwers en berijders van café-racers, voor wie het tot 1970 in produktie werd gehouden. Het Featherbedframe is gastheer geweest voor een grote ariëteit merken motorblokken. Ener­zijds omdat het zoveel ruimte bood, dat elk type motorblok erin paste, anderzijds vanwege de al geroemde legendarische stuureigenschappen die het decennia lang tot de maatstaf voor een goed frame verhieven. Tot op heden gaan nog stemmen op die beweren dat het Featherbedframe onovertroffen is.
© 2000 - 2025 Motoroccasion