Nieuwsbrief:

APRILIA  PEGASO 650 I.E. - 2001

Garantie: Nee
37830 Km
Rood
aprilia - pegaso-650-ie
aprilia - pegaso-650-ie
aprilia - pegaso-650-ie
aprilia - pegaso-650-ie
aprilia - pegaso-650-ie
aprilia - pegaso-650-ie
aprilia - pegaso-650-ie
aprilia - pegaso-650-ie
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
te koop een goedrijdende handelbare allroad de Aprillia Pegaso 650 i.e

* Bj 2001 , NL geleverde motorfiets  10 jaar in bezit vorige eigenaar  toeristisch gebruikt bij mooi weer in keurig binnen gestald
* 37.830km
* 650cc rotax blok 1 cilinder, injectie  36KW , is een beetje het broertje van de BMW F650GS
* Motor bevindt zich in nette staat , geen overmatige gebruikssporen en geen roest, en nog geheel origineel
* handkappen
* Givi topkoffertje
* staat op 2 perfecte banden
* remblokken zgan
* Perfecte kettingset
* Remlicht schakelaar voor werkt niet altijd OK..
* En  injectie lampje brandt al 5 jaar , is destijds door dealer uitgelezen, geen enkele storing waargenomen en kan geen kwaad.
* Compleet met boekje , boordgereedsschap en reservesleutels
  • Ruud de Jong te Enkhuizen
    Telefonisch bereikbaar van 09.00-21.00 ( niet op zondag ) 06-53616391
    Altijd even vooraf bellen voordat u komt om teleurstellingen te voorkomen.
    www.dejongmotor.nl





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
De Jong In- en Verkoop
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: MOTO GUZZI in 1955 - In 1949 worden de eerste WKs gehouden en in de tijd dat Moto Guzzi deelnam slaagde het bedrijf erin om enthousiastelingen te blijven verbazen door het creëren van een reeks van innovatieve en constant succesvolle ontwerpen en machines in successie. Naast Carlo Guzzi omvatte het raceteam hoog opgeleide werktuigkundigen zoals Umberto Todero en Enrico Cantoni die samenwerkten met een ontwerper genaamd Giulio Cesare Carcano. Na het komen werken bij Moto Guzzi in 1936 was hij verantwoordelijk voor het creëren van een sensationele Guzzi 500 Eight Cilinder, door velen aangezien als de buitengewoonste machine met twee wielen aller tijden. Met zijn 90 graden V-motor, zijn achtcilinder met de extreemste capaciteit ooit, toonde men het uitzonderlijke technische niveau van de Mandello ontwerpafdeling aan. In 1955, tijdens zijn eerste officiële uitje, reed het bij wijze van proef de Grand Prix van België en gaf de Eight Cilinder een glimp van zijn buitengewone potentieel. Het jaar daarop ging de handrem eraf en met zijn 72 PK en 275 km/h ging men officieel op jacht naar de eerste triomfen. In 1957 verhinderde een overeenkomst onder Italiaanse producenten en de terugtrekking van Moto Guzzi uit de racerij een verdere ontwikkeling van deze spectaculaire machine.
© 2000 - 2024 Motoroccasion