Nieuwsbrief:

APRILIA  DORSODURO 900 ABS - 2019

Garantie: Ja
17783 Km
ZWART
aprilia - dorsoduro-900-abs
aprilia - dorsoduro-900-abs
aprilia - dorsoduro-900-abs
aprilia - dorsoduro-900-abs
aprilia - dorsoduro-900-abs
aprilia - dorsoduro-900-abs
aprilia - dorsoduro-900-abs
aprilia - dorsoduro-900-abs
aprilia - dorsoduro-900-abs
aprilia - dorsoduro-900-abs
aprilia - dorsoduro-900-abs
aprilia - dorsoduro-900-abs
aprilia - dorsoduro-900-abs
aprilia - dorsoduro-900-abs
aprilia - dorsoduro-900-abs
aprilia - dorsoduro-900-abs
aprilia - dorsoduro-900-abs
aprilia - dorsoduro-900-abs
aprilia - dorsoduro-900-abs
aprilia - dorsoduro-900-abs
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Prachtige Aprilia Dorsoduro 900 Full Power

- ABS & Traction control
- Rijmodus
- Gear indicator
- Verstelbare hevels

De Aprilia Dorsoduro 900 is een compromisloze supermoto die pure fun en
kracht combineert in één pakket. Full power is de Dorso met zijn
krachtige 896cc V-twin 70kW eventueel is deze ook terug te tunen naar
35kW en is dan geschikt voor A2 rijbewijzen

Deze machine staat bekend om zijn agressieve styling, wendbare chassis en
high-end technologie, waardoor je zowel op bochtige binnenwegen als in de
stad de ultieme controle hebt. Ride-by-wire, meerdere rijmodi en
geavanceerde elektronica zorgen ervoor dat de Dorsoduro niet alleen ruig,
maar ook modern en veelzijdig is.

Of je nu houdt van sportief rijgedrag of gewoon een unieke motor zoekt met
karakter - de Dorsoduro 900 is klaar om je te laten genieten van elke rit!




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Barbier Motorsport Havelte
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Spring hub" betekent: Verende naaf die werd ontwikkeld en toegepast door het Engelse merk Triumph in het achterwiel van de 50OCC en 650CC staande twin modellen als de SpeedTwin en deTiger uit de jaren veertig en vijftig. Om het rijden met het stijve frame toch nog enig comfort te verschaffen, werd niet overgegaan tot bijvoorbeeld het aanbrengen van plunjervering in de achterbrug van het frame, of van een scharnierende achterbrug, maar van een afgeveerde achteras. Dat afveren vond plaats in de naaf, waarin de achteras een paar centimeter verticaal op en neer kon veren. Een constructie die in motorkringen evenveel bewondering als verwerping heeft geoogst. De spring hub verdween toen de scharnierende achtervork met schokdempers de standaardconstructie werd op moderne motorfietsen in de jaren vijftig.
© 2000 - 2025 Motoroccasion