Nieuwsbrief:

Joppen Motoren


www.joppen.nl/motoren/occasions/
040-2062033
Dealer van: 

CAGIVA, DUCATI, HUSQVARNA, MASH, MV AGUSTA


Joppen Motoren is een allround motorzaak met de motor voor elke keus. Ook voor onderhoud, service, kleding, en accessoires. De rijke historie van het bedrijf zorgt altijd voor maatwerk advies en de best passende prijs.
Alle motoren van Joppen Motoren
201 motoren gevonden
ROYAL ENFIELD SCRAM 411
ROYAL ENFIELD SCRAM 411
€ 6.599,- p/mnd klik hier
2022, 0 Km
YAMAHA XV 950
YAMAHA XV 950
€ 7.695,- p/mnd klik hier
2018, 3016 Km
YAMAHA XG 250 TRICKER
YAMAHA XG 250 TRICKER
€ 3.495,- p/mnd klik hier
2006, 12500 Km
TRIUMPH DAYTONA T  595
TRIUMPH DAYTONA T 595
€ 3.995,- p/mnd klik hier
1998, 48364 Km
TRIUMPH THRUXTON 900
TRIUMPH THRUXTON 900
€ 8.249,- p/mnd klik hier
2015, 9300 Km
SUZUKI SV 1000 S
SUZUKI SV 1000 S
€ 3.995,- p/mnd klik hier
2003, 41400 Km
SUZUKI AN 650 BURGMAN ABS
SUZUKI AN 650 BURGMAN ABS
€ 7.495,- p/mnd klik hier
2017, 53911 Km
ROYAL ENFIELD METEOR 350
ROYAL ENFIELD METEOR 350
€ 5.899,- p/mnd klik hier
2024, Nieuw
ROYAL ENFIELD METEOR 350
ROYAL ENFIELD METEOR 350
€ 5.899,- p/mnd klik hier
2024, Nieuw
ROYAL ENFIELD METEOR 350
ROYAL ENFIELD METEOR 350
€ 5.999,- p/mnd klik hier
2024, Nieuw
YAMAHA MT 09 SP
YAMAHA MT 09 SP
€ 11.495,- p/mnd klik hier
2021, 5566 Km
ROYAL ENFIELD CLASSIC 350
ROYAL ENFIELD CLASSIC 350
€ 6.599,- p/mnd klik hier
2024, Nieuw
ROYAL ENFIELD CLASSIC 350
ROYAL ENFIELD CLASSIC 350
€ 6.449,- p/mnd klik hier
2024, Nieuw
ROYAL ENFIELD METEOR 350
ROYAL ENFIELD METEOR 350
€ 6.149,- p/mnd klik hier
2024, Nieuw
ROYAL ENFIELD HNTR 350
ROYAL ENFIELD HNTR 350
€ 5.399,- p/mnd klik hier
2024, Nieuw
ROYAL ENFIELD HNTR 350
ROYAL ENFIELD HNTR 350
€ 5.399,- p/mnd klik hier
2024, Nieuw
ROYAL ENFIELD HNTR 350
ROYAL ENFIELD HNTR 350
€ 5.399,- p/mnd klik hier
2024, Nieuw
ROYAL ENFIELD HNTR 350
ROYAL ENFIELD HNTR 350
€ 5.599,- p/mnd klik hier
2024, Nieuw
ROYAL ENFIELD HNTR 350
ROYAL ENFIELD HNTR 350
€ 5.599,- p/mnd klik hier
2024, Nieuw
ROYAL ENFIELD HNTR 350
ROYAL ENFIELD HNTR 350
€ 5.599,- p/mnd klik hier
2024, Nieuw
Een stukje historie: HARLEY-DAVIDSON in 1965 - De verhoogde productie door Harley-Davidson zorgde ervoor dat de productielijnen in Italië tussen de motorfietsen en de vliegtuigen gescheiden diende te worden. De vliegtuigfabriek in Varese werd stand-alone voor het vliegtuigsegment terwijl de oudere werkunits aan de rand van het meer werden gemoderniseerd en verbouwd om aan de grotere vraag naar motorfietsen te kunnen voldoen. Aan het einde van 1962 werd het Alfredo Bianchi duidelijk dat er niet meer vermogen geknepen kon worden uit de 250 cc en voert hij de boring en slag van het blok op naar een ovale 72 mm bij 61 mm. Zodoende nam het vermogen toe tot zo'n 30 pk bij 9,500 rpm (meer dan de regerend wereldkampioen double-knocker Guzzi produceerde) en de toepassing van een vijf-bak liet vol gebruik van dit vermogen toe. Verder in 1965 werd de power nog opgekrikt naar een goeie 34 pk bij 10.000 toeren. Niet slecht voor een push-rod productie racer! Zich bewust van het feit dat er een einde kwam aan het maar eindeloos door verbeteren van het blok had Bianchi ondertussen een nieuw ontwerp klaar. Helaas vond hij Harley-Davidson op zijn pad welke sterk ageerde tegen de plannen van Bianchi. Dit omdat men fundamenteel wilde blijven verschillen van de roadster machines. Harley-Davidson gebruikte zelf een 'Golden Wing' motorblok in hun eigen U.S. recordbrekende sigaar. Het project werd dus niet uitgevoerd. De Electra Glide wordt geïntroduceerd, de naam Electra komt van de elektrische startmotor, later zullen ook de Sportster modellen de elektrische startmotor krijgen.
© 2000 - 2024 Motoroccasion