Nieuwsbrief:

YAMAHA  XVS 950 A MIDNIGHT STAR - 2009

Garantie: Nee
16699 Km
Zwart
yamaha - xvs-950-a-midnight-star
yamaha - xvs-950-a-midnight-star
yamaha - xvs-950-a-midnight-star
yamaha - xvs-950-a-midnight-star
yamaha - xvs-950-a-midnight-star
yamaha - xvs-950-a-midnight-star
yamaha - xvs-950-a-midnight-star
yamaha - xvs-950-a-midnight-star
yamaha - xvs-950-a-midnight-star
yamaha - xvs-950-a-midnight-star
yamaha - xvs-950-a-midnight-star
yamaha - xvs-950-a-midnight-star
yamaha - xvs-950-a-midnight-star
yamaha - xvs-950-a-midnight-star
yamaha - xvs-950-a-midnight-star
yamaha - xvs-950-a-midnight-star
yamaha - xvs-950-a-midnight-star
yamaha - xvs-950-a-midnight-star
yamaha - xvs-950-a-midnight-star
yamaha - xvs-950-a-midnight-star
yamaha - xvs-950-a-midnight-star
yamaha - xvs-950-a-midnight-star
yamaha - xvs-950-a-midnight-star
yamaha - xvs-950-a-midnight-star
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
YAMAHA XVS   950 A MIDNIGHT STAR    XVS950A MIDNIGHTSTAR
Bouwjaar 2009
16699 Kilometers en in Topstaat 
Alle slijtdelen in zeer goede staat en loopt als nieuw.
950cc en 2 Cilinder dus lekker koppel en mooi geluid.
Chopper a Cruiser en stuurt echt strak dit model.
Chroom en Lakwek is in zeer goede staat.
Treplanken voor relaxe zithouding
Voorzien van Lederen Zijtassen met slot dus goed afsluitbaar.
Nu verbouwd naar Monozit voor de stoere Looks.
Natuurlijk met alle sleutels met chip erin.
Door de Belt aandrijving geengedoe met kettingsmeren of vuil.
39Kw en 53Pk 
Gewoon een zeer mooie en complete Midnight Star 950 die heel waarde vast is.
Deze Yamaha staat in Didam en is na Telefonische afspraak te bekijken.
Tel nr 0622236308
Vaste prijs 5950 Euro

LET OP WIJ WERKEN ALLEEN OP AFSPRAAK
TELEFOON NUMMER 0622236308

Bijrijders Zadel zit er los bij en voetsteunen ook.





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Hunen Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1967 - In de jaren zestig vond er heel weinig ontwikkeling plaats. Er werden vier modellen geïntroduceerd (de R 50/2, de R 50 S, de R 60/2 en de R 69 S), die het hele decennium in productie bleven. BMW concentreerde zich in de jaren zestig op de productie van auto's en twijfelde zelfs aan het verdere nut van de productie van motorfietsen. De motorfietsproductie verhuisde in november 1966 naar een fabriek in Berlin-Spandau. In 1967 werd de productie zelfs stilgelegd en alle sportactiviteiten werden gestaakt. Pas met de geheel vernieuwde /5-serie uit 1969 kwam er een kentering, ook in de verkoopcijfers. Dit waren in elk geval veel vlotter gelijnde modellen
© 2000 - 2025 Motoroccasion