Nieuwsbrief:

Motor zoeken

MODELLEN 2025

Merk:
Type:
Categorie:
Prijs:
-
Bouwjaar:
-
Tellerstand:
-
Meer opties
Zoeken
Reset

Top Motoren Selectie

Advertentie

Like ons op facebook

Sorteer op:
MV AGUSTA DRAGSTER 800
MV AGUSTA DRAGSTER 800
€ 9.290,- p/mnd klik hier
2014, 20073 Km
MV AGUSTA DRAGSTER 800
MV AGUSTA DRAGSTER 800
€ 10.490,- p/mnd klik hier
2014, 23932 Km
MV AGUSTA DRAGSTER 800
MV AGUSTA DRAGSTER 800
€ 12.295,- p/mnd klik hier
2014, 8760 Km
Merkdealer
MV AGUSTA DRAGSTER 800
MV AGUSTA DRAGSTER 800
€ 8.950,- p/mnd klik hier
2015, 19000 Km
MV AGUSTA DRAGSTER 800
MV AGUSTA DRAGSTER 800
€ 9.985,- p/mnd klik hier
2015, 10925 Km
MV AGUSTA DRAGSTER 800 RR
MV AGUSTA DRAGSTER 800 RR
€ 12.490,- p/mnd klik hier
2015, 23764 Km
MV AGUSTA DRAGSTER 800 RR
MV AGUSTA DRAGSTER 800 RR
€ 11.850,- p/mnd klik hier
2016, 12800 Km
MV AGUSTA DRAGSTER 800
MV AGUSTA DRAGSTER 800
€ 12.750,- p/mnd klik hier
2016, 8000 Km
MV AGUSTA DRAGSTER 800 RR
MV AGUSTA DRAGSTER 800 RR
€ 12.750,- p/mnd klik hier
2016, 19000 Km
MV AGUSTA DRAGSTER 800 RR
MV AGUSTA DRAGSTER 800 RR
€ 13.995,- p/mnd klik hier
2017, 4352 Km
Merkdealer
MV AGUSTA DRAGSTER 800 RR
MV AGUSTA DRAGSTER 800 RR
€ 13.450,- p/mnd klik hier
2018, 15200 Km
MV AGUSTA DRAGSTER 800 RR
MV AGUSTA DRAGSTER 800 RR
€ 17.250,- p/mnd klik hier
2019, 12229 Km
Merkdealer
MV AGUSTA DRAGSTER 800 RR
MV AGUSTA DRAGSTER 800 RR
€ 17.995,- p/mnd klik hier
2020, 8300 Km
Merkdealer
MV AGUSTA DRAGSTER 800 RR
MV AGUSTA DRAGSTER 800 RR
€ 17.995,- p/mnd klik hier
2020, 7380 Km
Merkdealer
MV AGUSTA DRAGSTER 800
MV AGUSTA DRAGSTER 800
€ 14.250,- p/mnd klik hier
2021, 1803 Km
Merkdealer
MV AGUSTA DRAGSTER 800 RR
MV AGUSTA DRAGSTER 800 RR
€ 16.499,- p/mnd klik hier
2021, 7540 Km
MV AGUSTA DRAGSTER 800
MV AGUSTA DRAGSTER 800
€ 12.999,- p/mnd klik hier
2022, 14622 Km
MV AGUSTA DRAGSTER 800 RR SCS
MV AGUSTA DRAGSTER 800 RR SCS
€ 23.975,- p/mnd klik hier
2024, 1188 Km
Een stukje historie: HARLEY-DAVIDSON in 1945 - De oorlog is voorbij en Harley-Davidson heeft uiteindelijk 90.000 motoren voor het leger gebouwd, WLA (A van Amerika) en WLC (met de C van Canada). Zelfs Rusland, toen nog bondgenoot van de US, heeft WLA's gekocht in de oorlog. Er zouden ook kleinere aantallen naar het Verenigd Koninkrijk, Zuid-Afrika, en andere bondgenoten zijn verscheept. Veel WLA's werden vervoerd naar bondgenoten onder het Lend-Lease programma. De grootste ontvanger was de Sovjet-Unie, goed voor meer meer dan 30.000 WLAs. De productie van de WLA zou na de oorlog stoppen maar opnieuw worden gestart voor levering tijdens de Koreaanse oorlog in de jaren 1949-1952. De meest WLA's in het naoorlogse westen na de oorlog zou worden verkocht als overtollig en naar civiel gebruik worden omgebouwd. De vele verkrijgbare motorfietsen zijn erg goedkoop en zouden leiden tot de opkomst van de chopper en andere stijlen, evenals de daarmee gepaard gaande biker cultuur. Menig jonge soldaat zou naar huis komen in de hoop op een Harley-Davidson te rijden zoals hij ook deed in de oorlog. Dit leidde tot een grote naoorlogse populariteit van zowel de motor als het bedrijf in het algemeen. Echter, dit heeft er ook voor gezorgd dat er maar weinig originele WLA's te vinden zijn in de VS of zelfs West-Europa. Een aanzienlijk aantal WLA's werd achtergelaten in de Sovjet-Unie en ofwel opgeslagen of kwam in particuliere handen terecht. Met weinig toegang tot onderdelen, geen chopper cultuur en geen exportmogelijkheden naar het Westen zijn veel van die WLA's bewaard gebleven tijdens de Koude Oorlog. Rusland en andere voormalige Sovjet-landen zijn nu een belangrijke bron van WLA's en onderdelen.
© 2000 - 2025 Motoroccasion