Nieuwsbrief:

TRIUMPH  SPEED TRIPLE SPECIAL EDITION - 2003

Garantie: Ja
51762 Km
Zwart
triumph - speed-triple-special-edition
triumph - speed-triple-special-edition
triumph - speed-triple-special-edition
triumph - speed-triple-special-edition
triumph - speed-triple-special-edition
triumph - speed-triple-special-edition
triumph - speed-triple-special-edition
triumph - speed-triple-special-edition
triumph - speed-triple-special-edition
triumph - speed-triple-special-edition
triumph - speed-triple-special-edition
triumph - speed-triple-special-edition
triumph - speed-triple-special-edition
triumph - speed-triple-special-edition
triumph - speed-triple-special-edition
triumph - speed-triple-special-edition
triumph - speed-triple-special-edition
triumph - speed-triple-special-edition
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Triumph Speed Triple 955i

Bouwjaar 2003

Km stand 51762

origineel nederlands geleverde motor

deze motor is door ons voorzien van een beurt en staat klaar voor het komende seizoen

3 maanden garantie

Inruil is mogelijk
  • Deze motor wordt afgeleverd met een beurt ( geen extra kosten )

    Inruil en financiering mogeliijk.

    Altijd incl. 7 dagen gratis allrisk verzekering.

    3 maanden garantie 

    Otomoto is dé motorzaak en autogarage in Ten Boer, nabij Groningen. Bij ons kunt u terecht voor motorverkoop, auto- en motoronderhoud, reparaties en winterstalling. Daarnaast beschikken we over een moderne wasstraat en wasbox voor een complete verzorging van uw voertuig. Wij helpen klanten uit Ten Boer, Groningen en omstreken met alles voor hun motor of auto – snel, vakkundig en persoonlijk

    www.otomoto.nl
     





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Otomoto
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: HONDA in 1971 - In april 1971 kwam Honda met een CB500 Four. Deze werd in 1974 opgevolgd door de 550 cc versie. In de jaren '70 werden de 250 en 350 cc modellen constant opgewaardeerd en aangepast waarbij de 350 cc naar 360 cc ging. Laat in 1970 introduceerde Honda een "semi-serieus" viertakt project, de SL125 eenpitter, in Japan en liet deze opvolgen in 1972 door de meer serieuze SL250. De SL250 had een langere veerweg, veel bodemvrijheid en deed het goed op de weg en off-road.
Snel navigeren? Bekijk hier alle typen van ZERO
© 2000 - 2025 Motoroccasion