Nieuwsbrief:

RIEJU  MR 250 RACING - 2025

Garantie: Nee
66 Km
GROEN ZWART
rieju - mr-250-racing
rieju - mr-250-racing
rieju - mr-250-racing
rieju - mr-250-racing
rieju - mr-250-racing
rieju - mr-250-racing
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf

Wilt u nou ook een kwalitatief goede enduro met uitstekende prestaties, voor een goede prijs sla dan uw slag.
Deze 300 2takt doet niets onder alle andere merken. A kwaliteit afgemonteerd. 

- 1e Eigenaar (nieuw verkocht)
- 66 KM oud 
- Niet van nieuw te onderscheiden 
- Kenteken 2025
– Excel wielen
– KYB vering
– V-force 4 membraam
– Carter beschermer

€8750.- Rijklaar inclusief BTW BPM en Leges  NORMAAL €10000.-
Inclusief 5 dagen verzekering
2 Jaar fabrieksgarantie
Inruil mogelijk
Wilt u meer informatie neem dan contact op met : 06-55533983 of 0314-631080

Motor

  • Motor                            2-takt Eencilinder, vloeistofgekoeld
  • Cilinder inhoud           249,5 cc
  • Boring x slag                72 x 72 mm
  • Starter                           Kickstarter (nieuwe hendel) en elektrisch
  • Ontsteking                    Elektronisch – Euro5
  • Versnellingsbak          6 versnellingen versnellingsbak met voetbediening
  • Carburateur                 KehinPWK38
  • Koppeling                    Multidisc in oliebad. Magura koppelingspomp
  • Inlaat systeem            Directe membraanklep VForce 4
  • Uitlaat                          Oxa

Chassis

  • Frame                          Middenframe in chroom-moly-stalen frame
  • Subframe                    Aluminium
  • Achterbrug                 Aluminium en koppelingssysteem
  • Voorvork                    KYB ø48 mm, AOS-systeem, gesloten cartridge
  • Schokdemper            Schokdemper met gastank KYB
  • Stuur                           Neken Variabele diameter
  • Bodywork                   Onbreekbaar kunststof

Wielen

  • Velg – band                Voorzijde: Excel 1.6 x21 – 90/90 – 21 M/C 54R Michelin Enduro Medium F TT
  • Velg – band                Achter: Excel 2,15 x 18 – 140/80 – 18 70R Michelin Enduro Medium R TT
  • Type velg                   Excel velg, aluminium gestraald

Remmen 

  • Voor rem                    Nissin Remklauw voor; NG Schijf Ø260 mm
  • Achterrem                  Nissin Remklauw achter; NG Schijf Ø220 mm

Dimensies 

  • Dimensies                 Lengte x breedte x hoogte: 2145 x 810 x 1235 mm
  • Wielbasis                   1.480mm
  • Brandstof                  9,8 L
  • Droog gewicht          105 kg
  • Buddyhoogte            950 mm

 

  • Overveld Off Road Parts is een toonaangevende motorzaak met meer dan 25 jaar ervaring in de branche. Als officiële dealer van RIEJU en leveren ook topmerken zoals SUZUKI, KAWASAKI, HONDA, GASGAS, KTM, HUSQVARNA, YAMAHA, BETA, MASH en FANTIC, bieden wij een uitgebreid assortiment aan motoronderdelen, accessoires en uitrusting.

    Bij Overveld Off Road Parts geloven we in het bieden van een uitgebreid assortiment aan motoronderdelen, accessoires en uitrusting om aan de behoeften van zowel professionele rijders als hobbyisten te voldoen. Onze expertise stelt ons in staat om advies op maat te geven en de juiste producten aan te bevelen die passen bij de specifieke wensen en eisen van onze klanten.

    Als een bedrijf dat gedreven wordt door passie voor off-road motorrijden, streven we ernaar om een gemeenschap van enthousiaste rijders te ondersteunen door middel van evenementen, workshops en het delen van kennis. Ons toegewijde team staat altijd klaar om onze klanten te helpen en te inspireren om het beste uit hun off-road avonturen te halen.

    Bij Overveld Off Road Parts is klanttevredenheid onze hoogste prioriteit en we streven er voortdurend naar om onze diensten te verbeteren en ons assortiment uit te breiden om aan de veranderende behoeften van de off-road motorrijders te voldoen. We kijken ernaar uit om u te verwelkomen in onze winkel en u te helpen bij het realiseren van uw off-road dromen.





Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
Overveld Parts
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: MOTO GUZZI in 1955 - In 1949 worden de eerste WKs gehouden en in de tijd dat Moto Guzzi deelnam slaagde het bedrijf erin om enthousiastelingen te blijven verbazen door het creƫren van een reeks van innovatieve en constant succesvolle ontwerpen en machines in successie. Naast Carlo Guzzi omvatte het raceteam hoog opgeleide werktuigkundigen zoals Umberto Todero en Enrico Cantoni die samenwerkten met een ontwerper genaamd Giulio Cesare Carcano. Na het komen werken bij Moto Guzzi in 1936 was hij verantwoordelijk voor het creƫren van een sensationele Guzzi 500 Eight Cilinder, door velen aangezien als de buitengewoonste machine met twee wielen aller tijden. Met zijn 90 graden V-motor, zijn achtcilinder met de extreemste capaciteit ooit, toonde men het uitzonderlijke technische niveau van de Mandello ontwerpafdeling aan. In 1955, tijdens zijn eerste officiƫle uitje, reed het bij wijze van proef de Grand Prix van Belgiƫ en gaf de Eight Cilinder een glimp van zijn buitengewone potentieel. Het jaar daarop ging de handrem eraf en met zijn 72 PK en 275 km/h ging men officieel op jacht naar de eerste triomfen. In 1957 verhinderde een overeenkomst onder Italiaanse producenten en de terugtrekking van Moto Guzzi uit de racerij een verdere ontwikkeling van deze spectaculaire machine.
© 2000 - 2025 Motoroccasion