Nieuwsbrief:
<< Terug naar lijst< Vorige | Volgende >

KYMCO  AK 550 - 2022

€ 8.279,- € 8.449,-
Garantie: Nee
7490 Km
Matt black
kymco - ak-550
kymco - ak-550
kymco - ak-550
kymco - ak-550
kymco - ak-550
kymco - ak-550
kymco - ak-550
kymco - ak-550
kymco - ak-550
kymco - ak-550
kymco - ak-550
kymco - ak-550
kymco - ak-550
kymco - ak-550
kymco - ak-550
kymco - ak-550
kymco - ak-550
kymco - ak-550
kymco - ak-550
kymco - ak-550
kymco - ak-550
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Kymco AK 550
Motor afkomstig van 1e eigenaar
zeer lage km stand 7490
Bouwjaar 2022
Aankoop bon + Bon onderhoud aanwezig
2 Sleutels + Handleiding aanwezig
Krachtige 550cc 2 cilinder motor
  • ABS / ASR
  • Handvat verwarming
  • Full Ledverlichting
  • Digitaal dashboard, Connected
  • Verschillende rijmodi
  • Druppellader incl aansluiting

Motor in zeer nette staat

Prijs €8449,-
Prijs inclusief nieuwe Achterband en vloeistof beurt €8649.

Gratis 5 dagen all-risk dekking
Gratis tenaamstelling

Inruil / Financiering mogelijk

Contact gegevens:

Huijgen Motoren
De Kronkels 31C
3752LM Spakenburg
Tel 0332999800 (ook WhatsApp)
 

Openingstijden:

Ma - Vrij 08:00 - 18:00
Za          08:00 - 16:00

 






Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Huijgen Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: YAMAHA in 1953 - In 1953 was Genichi op zoek naar een efficiëntere manier om de metaalbewerking en de machineproductie te gebruiken naast het vervaardigen van vliegtuigpropellers. Terugkijkend op de oprichting van de Yamaha Motor Company zei Genichi:" Het gehele bedrijf was gezond en ook financieel was er ruimte om te investeren. Ik voelde daarbij ook een noodzaak dit in een andere branche te doen. Dus deed ik wat onderzoek." Hij onderzocht verschillende producten waaronder naaimachines, auto-onderdelen, scooters, driewielers en motorfietsen. De grootte van de markt en de geringe concurrentie deden hem besluiten om motorfietsen te gaan produceren. Toen hem gevraagd werd naar deze beslissing vertelde hij: "Ik heb mijn R&D divisiechef en andere managers erop uit gestuurd om de toonaangevende bedrijven in het land te bezoeken. Zij kwamen terug met de beoordeling dat er nog volop mogelijkheden waren ondanks onze late toetreding tot deze markt. Ik wilde niet onvoorbereid de motorfietsenbusiness betreden. Zodoende hebben we enige tijd langs Duitse fabrikanten getoerd voordat we een 125 cc motorfiets lanceerden. Ik heb gedurende de Europese tour die volgde ook veel geleerd over het bouwen van een motorfiets. Er werd zoveel mogelijk onderzoek gedaan om onszelf ervan te verzekeren dat we klaar waren voor de klus. Toen we daar zeker van waren zijn we gestart''.
Snel navigeren? Bekijk hier alle typen van NSU
© 2000 - 2025 Motoroccasion