Nieuwsbrief:

KTM  690 ENDURO - 2010

Garantie: Nee
38404 Km
Oranje
ktm - 690-enduro
ktm - 690-enduro
ktm - 690-enduro
ktm - 690-enduro
ktm - 690-enduro
ktm - 690-enduro
ktm - 690-enduro
ktm - 690-enduro
ktm - 690-enduro
ktm - 690-enduro
ktm - 690-enduro
ktm - 690-enduro
ktm - 690-enduro
ktm - 690-enduro
ktm - 690-enduro
ktm - 690-enduro
ktm - 690-enduro
ktm - 690-enduro
ktm - 690-enduro
ktm - 690-enduro
ktm - 690-enduro
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
KTM 690 enduro

Motor: 690cc 1 cilinder 4 takt
Vermogen: 62 pk en 65 nm koppel
Brandstof systeem: injectie
Versnellingsbak: 6 versnellingen
Gewicht: 138 kg

Opties:
• WP vering voor en achter (door Buxur)
• KTM Rally handkappen
• KTM Rally shield
• KTM Rally pegs
• Progrip rally grips
• Akra uitlaat
• Dunlop enduro banden
• Michelin Heavy Duty binnenbanden voor en achter
• TwinAir open luchtfilter
• Xenon verlichting
• USB lader (waterdicht)
• Enduro skid plate (metaal)
• Enduro kentekenhouder met led verlichting
• Brembo remmen voor en achter
• Motea verhoogde tankdop
• Twee originele sleutels
• Complete map met aankoopbon en volledig onderhoud tot nu.



Zoektermen: ktm 690 Husqvarna 701 500 450 Yamaha tenere xt 890 990 crossmotor kenteken enduro supermotard supermoto EXC EXCF Rally adventure



 
  • Roelofs Motoren houdt zich bezig met de in en verkoop van motoren en wij bieden onze motoren scherp aan.
    Is een afleverbeurt en 3 maanden garantie gewenst dan is dit mogelijk tegen 299,- euro meerprijs.
    Graag even bellen voor u wegrijdt.


    Bij aanschaf van de motor bent u indien gewenst de 1e 10 dagen gratis verzekerd.
     
  • vv

Opties en Accessoires:
Buddyseat zit erbij., Rimstriping / velgband, vering, andere / luchtvering, Windscherm




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Roelofs Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: AERMACCHI in 1965 - De verhoogde productie door Harley-Davidson zorgde ervoor dat de productielijnen in Italië tussen de motorfietsen en de vliegtuigen gescheiden diende te worden. De vliegtuigfabriek in Varese werd stand-alone voor het vliegtuigsegment terwijl de oudere werkunits aan de rand van het meer werden gemoderniseerd en verbouwd om aan de grotere vraag naar motorfietsen te kunnen voldoen. Aan het einde van 1962 werd het Alfredo Bianchi duidelijk dat er niet meer vermogen geknepen kon worden uit de 250 cc en voerd hij de boring en slag van het blok op naar een ovalere 72 mm bij 61 mm. Zodoende nam het vermogen toe tot zo n 30 pk bij 9,500 rpm (meer dan de regerend wereldkampioen double-knocker Guzzi produceerde) en de toepassing van een vijf-bak liet vol gebruik van dit vermogen toe. Verder in 1965 werd de power nog opgekrikt naar een goeie 34 pk bij 10.000 toeren. Niet slecht voor een push-rod productie racer! Zich bewust van het feit dat er een einde kwam aan het maar eindeloos doorverbeteren van het blok had Bianchi ondertussen een nieuw ontwerp klaar. Helaas vond hij Harley-Davidson op zijn pad welke sterk aggeerde tegen de plannen van Bianchi. Dit omdat men fundamenteel wilde blijven verschillen van de roadster machines. Harley-Davidson gebruikte zelf een Golden Wing motorblok om in hun eigen U.S. recordbrekende sigaar. Het project werd dus niet uitgevoerd.
© 2000 - 2025 Motoroccasion