Nieuwsbrief:

HARLEY-DAVIDSON  SERVICECAR - 1959

Bouwjaar:
1959
Kleur:
White
Vermogen:
30 kW
Teller:
Rijbewijs:
B
Garantie:
Nee
harley-davidson - servicecar
harley-davidson - servicecar
harley-davidson - servicecar
harley-davidson - servicecar
harley-davidson - servicecar
harley-davidson - servicecar
harley-davidson - servicecar
harley-davidson - servicecar
harley-davidson - servicecar
harley-davidson - servicecar
harley-davidson - servicecar
harley-davidson - servicecar
harley-davidson - servicecar
harley-davidson - servicecar
harley-davidson - servicecar
harley-davidson - servicecar
harley-davidson - servicecar
harley-davidson - servicecar
harley-davidson - servicecar
harley-davidson - servicecar
harley-davidson - servicecar
harley-davidson - servicecar
harley-davidson - servicecar
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Harley Davidson Servi-car

- Bouwjaar 1959
- Hydra glide voorvork
- Originele hd sirene op voorwiel
- Originele Delco remy claxon
- Originele HD handvaten
- Originele HD floorboards & brake pedal pad
- 750 cc
- 3 versnellingen + 1 achteruit
- Zwarte velgen gespaakt
- Zwarte voorvork
- Zweefzadel
- Stalen bak
- Originele servi car wielen

Servi car uit 1959. In het verleden geheel gerestaureerd en motorblok / bak gereviseerd. Hier en daar lichte patina aanwezig, maar het geheel verkeert in nette en goede staat. Een bod doen mag, maar alleen bij serieuze interesse, en daarbij behorend dus ook een serieus bod. De servi-car komt uit een prive collectie, en is geconserveerd weggezet. Moet weer opgestart worden.

Momenteel alleen per e-mail bereikbaar op: info@harliepleats.nl
Inruilen op deze servi car is niet mogelijk. Bezichtiging alleen op afspraak, en alleen bij serieuze interesse.





Deze motor is geschikt voor B rijbewijs. (Indien behaald voor 19 januari 2013)
Aanbieder
Harliepleats
Bolswarderweg 4-A
Exmorra
Plan de route
0515-573899
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: TRIUMPH in 1945 - Sangster verkoopt Ariel aan BSA. De produktie wordt verder in gang gezet in Warwick. Ook start de bouw van een nieuwe assemblagehal in Meriden, een nu beter gelegen handelscentrum. Men start ook met het produceren van vliegtuigmotoren en is zelfs één van de betere aan het eind van de oorlog. Turner verlaat Triumph na een knallende ruzie met Sangster en gaat bij BSA werken. Bert Hopwood neemt zijn plaats in en werkt verder aan een nieuwe zijklepper als concurrent voor de militaire BSA. Deze ging echter nooit in productie. Laat-1943 komt Turner terug naar het bedrijf op verzoek van Sangster. In totaal werden in de oorlogsjaren 50.000 motoren geproduceerd.
© 2000 - 2025 Motoroccasion