Nieuwsbrief:

HARLEY-DAVIDSON  CONVERTIBLE CVO FLSTSE SOFTAIL - 2010

Garantie: Nee
38800 Km
ORANJE/ZWART
harley-davidson - convertible-cvo-flstse-softail
harley-davidson - convertible-cvo-flstse-softail
harley-davidson - convertible-cvo-flstse-softail
harley-davidson - convertible-cvo-flstse-softail
harley-davidson - convertible-cvo-flstse-softail
harley-davidson - convertible-cvo-flstse-softail
harley-davidson - convertible-cvo-flstse-softail
harley-davidson - convertible-cvo-flstse-softail
harley-davidson - convertible-cvo-flstse-softail
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld

Harley-Davidson CVO softail convertible FLSTSE
Bwj: 03-2010
Km stand: 38800 km
Motor: 1801 cc Twincam 
6 versnellingen
Kleur: Oranje/zwart CVO
Jekill&Hyde uitlaat
Valbeugel voor met highwaysteps
Winddeflectors
Solo seat met een backrest
Prijs: 16.950,-
incl service beurt
3 maanden garantie
  • Al 30 jaar HD Specialist!
  • Voor meer informatie:

    HD Service Venlo
    Telefoonnummer: 077-387 05 09
    Email: info@hdservice.nl
    www.hdservice.nl

Opties en Accessoires:
Electrische starter, Kofferset, Windscherm




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
H.D. Service Venlo
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1980 - Vanaf 1980 kwamen de allroads op de markt. De R 80 G/S zou aan de basis staan van een lange lijn GS modellen, die uiteindelijk door zou groeien tot de zeer populaire R 1200 GS, die in de jaren nul tot de meest verkochte motorfietsen in Nederland zou horen. De GS serie vloeide voort uit de successen van Duitse rijders in de zware Enduro klassen eind jaren zeventig. Toen de R 80 G/S eenmaal op de wielen stond, sloeg het model direct aan. Bovendien droegen successen in de Dakar-rally ook bij aan de populariteit. De GS-en bleken echter ook zeer goede reismachines te zijn. Ze konden zwaar beladen worden en stuurden, ondanks de semi-terreinbanden, uitstekend. Door de hoge zit waren ze zeer controleerbaar en bovendien waren ze relatief licht geconstrueerd. Ze waren aanvankelijk voorzien van het nieuwe monolever veersysteem, een enkelzijdige achterwielophanging die niet alleen modern oogde, maar ook licht en sterk was en waardoor het achterwiel binnen enkele minuten in- en uitgebouwd kon worden. BMW bedacht er de naam "Reiseenduro" voor en zo worden deze motorfietsen ook gebruikt. Weinig mensen zullen een BMW GS daadwerkelijk als terreinmotor hebben ingezet. Intussen worden alle BMW tweecilinders in een GS versie geleverd. Latere versies werden uitgerust met het Sekundär Luft System om tot schonere uitlaatgassen te komen. De GS-serie plukte uiteraard de vruchten van alle ontwikkelingen, zoals de invoering van paralever, brandstofinjectie en katalysatoren. Dankzij de uitvinding van de kruisspaken konden ze, ondanks de spaakwielen, toch met tubelessbanden rijden.
© 2000 - 2024 Motoroccasion