Omschrijving | Techniek | Financieren | Verzekering | Bedrijf |
De
nieuwe Multistrada V2 is een compleet nieuw project, ontworpen om prestaties, touringcapaciteiten en gebruiksgemak te combineren. Met geïntegreerde elementen zoals de richtingaanwijzers en luchtdeflectoren heeft de motorfiets een strakke, functionele look. Het nieuwe aluminium monocoque frame en 19” voorwiel zorgen voor wendbaarheid en lichtheid, zonder in te leveren op comfort!
Ducati Amsterdam
Jarmuiden 10
1046 AD Amsterdam
0206826493
verkoop@ducatiamsterdam.nl
www.ducatiamsterdam.nl
Openingstijden
DI - VR 10:00 - 18:00 uur.
Zaterdag 10:00 - 17:00 uur.
Zondag en maandag gesloten
Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
 |
Motor | Testastretta, L-Twin cilinder, 4 kleppen, Mono Spark, Desmodromic, Vloeistofgekoeld |
Boring x slag | 94|67 |
Cilinder inhoud | 937 |
Comp. verhouding | 12,6:1 |
Kleppen | 8 |
Brandstof toevoer | Bosch electronisch injectie systeem, cilindrische kleppen, Ride-by-Wire 53mm |
Ontsteking | |
Vermogen | 113|83| |
Max. koppel | 96|7 |
Koppeling | Natte meervoudige platenkoppeling, mechanisch, self servo, slipper over-run |
Versnellingsbak | 6 versnellingen |
Verhouding | 37/15 |
Overbrenging | Ketting, Z15/Z43 |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | 20 |
Topsnelheid | |
ABS | ja |
Frame | Trellis stalen buizenframe |
Vering voor | KYB 48MM verstelbare USD vork |
Vering achter | Volledig verstelbare Sachs monoshock, Remote veervoorspanning, Aluminium dubbelzijdige swingarm |
Remmen voor | 2 x 320mm Semi zwevende schijven, Radiaal gemoteerde Brembo Monobloc remklauwen, 4-zuiger, 2-pad, ABS |
Remmen achter | 265 mm schijf, 2-zuiger zwevende remklauw, ABS |
Voorband | Pirelli Scorpion Trail II 120/70 R19 |
Achterband | Pirelli Scorpion Trail II 170/60 R17 |
Wielbasis | 1594 |
Lengte | |
Breedte | |
Hoogte | |
Zithoogte | 840 |
Drooggewicht | 204 |
Leverbare kleuren | |
Beschrijving | |
Ducati Amsterdam bestaat uit een bijzonder hecht team en al een motorbedrijf vanaf 1970 waarbij service voorop staat !
Onze monteurs zijn gespecialiseerd in Ducati en krijgen jaarlijks technische training in Italië en Nederland.
Vanaf 2020 zijn wij Ducati Store in Amsterdam en verkopen alles wat maar met Ducati te maken heeft. Bij ons vind je alle nieuwe Ducati motoren en een ruime keuze in Ducati approved occasions welke met 1 jaar garantie worden verkocht.
In onze ruime showroom kun jij ook je hart ophalen aan motorkleding, merchandising en accessoires van Ducati.
Je bent van harte welkom!
 | Amsterdam, Noord-Holland |
 | 020-6826493 |
Wist u dat: In de motortaal "Knucklehead" betekent: Bijnaam die in kringen van Harley-Davidson-liefhebbers ontstond voor het model E, de eerste v-twin kopklepper met een cilinderinhoud van 1000cc, die HarleyDavidson uitbracht in 1936. Dit model was onmiddellijk een succes en dat kon de Harley-Davidson-fabriek op dat moment goed gebruiken. Indian, in die tijd Harley’s enige concurrent, verkocht veel motorfietsen van haar topmodellen, de IndianFour en de Indian Chief, ondermeer aan gemotoriseerde afdelingen van de politie (police squads) in de Verenigde Staten en in de rest van de wereld. In datzelfde jaar 1936 slaagde
fabriekscoureur en medeconstructeur Joe Petralli erin om het nationale snelheidsrecord in Daytona te verbeteren. Op een speciaal geprepareerd exemplaar wist hij een recordsnelheid te bereiken van 139.15 mijl (222,5 kilometer) per uur. Het E-model was in meerdere opzichten een nouveauté, want niet alleen het motorblok was totaal nieuw ontworpen, maar ook het rijwielgedeelte: frame, spatborden, voorvork, benzinetanks en dry
sump olietank. Al snel werd het E-model (evenals het EL-model, de l stond voor hoge compressie en had een hogere topsnelheid dan de E-versie) het paradepaardje van de fabriek. In 1941 verscheen naast de 1000cc-versie een 1200cc-uitvoering, aangeduid met FL , waarmee tegemoet werd gekomen aan de vraag van het motorpubliek naar nog meer pk’s. Gedurende de Tweede Wereldoorlog werden weinig Knuckleheads gemaakt, omdat Harley-Davidson de handen vol had aan de oorlogsproduktie van militaire motorfietsen van het model WLA en WLC, bij ons bekend geworden onder de naam Liberator. De Knucklehead werd gemaakt tot en met 1947, waarna de fabriek het motorblok in 1948 verving door het Panhead motorblok, zoals dat door Harley-liefhebbers werd genoemd. De bijnaam Knucklehead voor deze motorfiets is van een ietwat cryptische herkomst en wordt vaak verkeerd uitgelegd. Wanneer knucklehead wordt gebruikt om een persoon mee aan te duiden, wordt er domoor of stommeling mee bedoeld. Bij dit
type motorfiets zijn de knuckles de aluminium tuimelaarhuizen bovenop de cilinderkoppen (head), die van voren bezien gelijkenis vertonen met een dichtgeknepen vuist die naar voren wordt gestoten om er een slag mee toe te dienen en die is gestoken in een boksbeugel. Het is een esthetisch motorblok, een waar sculptuur uit chroom, aluminium en staal. Er zijn meer associaties mogelijk bij de aanschouwing ervan. Zo wordt de Knucklehead in België aangeduid met Doodskop. De Knucklehead is een zeer gezocht model Harley-Davidson, waarvoor als hij nog in de originele staat verkeert een hoge prijs wordt betaald.
Snel navigeren? Bekijk hier al onze merken