Nieuwsbrief:

DUCATI  DIAVEL - 2013

Garantie: Ja
22612 Km
BLUE/WHITE STRI
ducati - diavel
ducati - diavel
ducati - diavel
ducati - diavel
ducati - diavel
ducati - diavel
ducati - diavel
ducati - diavel
ducati - diavel
ducati - diavel
ducati - diavel
ducati - diavel
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Modeljaar: 2013
Garantie: div. opties mogelijk

Deze schitterende Ducati Diavel in de zeldzame kleurstelling Blue/White stripe is nu te bezichtigen bij officieel Ducati dealer Moto Hippo! Voorzien van volledige onderhoudshistorie en weinig kilometers!

De Diavel is een powercruiser, die op z’n minst op gelijke voet met de Yamaha VMAX moet komen te staan. En daarbij hoeft de Diavel het echt niet alleen te hebben van zijn imposante, übermacho uiterlijk met de exorbitante 240 mm brede slof aan de achterkant. Nee, om de daad bij het woord te voegen, hebben de Bolognezen de 1198 cc tellende L-twin uit hun Superbike iets anders gekieteld en opgehangen binnen de omheining van het stalen buizenframe. De Diavel is bezeten door 162 schuimbekkende paarden en met een drooggewicht van 210 kilogram (rijklaargewicht ongeveer 235 kilo) is het op papier in ieder geval een heel potent pakket.

Onze Ducati Diavel is voorzien van:

- Ducati CNC frameplugs
- Crashpads
- carbon hitteschild
- carbon radiateurcovers
- Speciale buddyseat
- Rizoma alu.handgrepen
- verstelbare rem-en koppelingshendel

Sinds 1957 is Moto Hippo jouw vertrouwde adres voor kwaliteit en betrouwbaarheid. Wij zijn officieel dealer van Yamaha, Ducati en Moto Morini.

Bij Moto Hippo selecteren we onze occasions met de grootste zorg, waardoor we de garantie kunnen bieden dat onze tweedehands motoren in uitstekende staat verkeren. Onze occasions kunnen worden geleverd met diverse garantiepakketten. Informeer naar de beschikbare opties. Tevens bieden we de mogelijkheid om je huidige motor in te ruilen. Naast ons ruime aanbod aan occasions hebben we altijd meer dan 50 nieuwe motoren op voorraad.

Behalve de Ducati Diavel bieden wij ook:

- Een uitgebreide collectie motor-kleding, helmen en accessoires
- Professioneel motorfiets onderhoud en reparatie in onze modern uitgeruste werkplaats met vakkundige monteurs
- Mogelijkheid tot motorfietsverhuur van recente modellen
- Diverse motorfinancieringsopties om jouw droommotor te realiseren
- Profiteer van scherpe verzekerings tarieven en voordelen met de Moto Hippo Motorpolis




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Moto Hippo
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Custom/custombike/to customize" betekent: Letterlijk betekent to customize: to suit (a motorcycle) to taste (een motorfiets aan je smaak aanpassen). Het duidt eigenlijk de doodnormale activiteit aan, die iedere bezitter van een motorfiets verricht wanneer hij iets wijzigt aan de standaardversie van zijn motor. Een ander stuur is het meest voorkomende voorbeeld. Soms gaat het verder, maar altijd blijft het oorspronkelijke model herkenbaar, want anders wordt een grens overschreden die de onderhavige motorfiets doet veranderen in een zelfbouwmotor of bitza. Wie een ander zadel/buddyseat en een ander stuur monteert is bezig de zitpositie van zijn motor aan zijn wensen aan te passen. Wie dat nog niet genoeg vindt en bijvoorbeeld wielen met echte spaken prefereert boven de gietwielen van de standaarduitvoering o f een speciaal uitlaatsysteem verkiest boven de fabrieksdemper, is bezig een custombike van zijn motorfiets te maken. Veelal spitst het customizen zich toe op louter technische verbeteringen als remmen, andere carburateur, buddyseat, stuur, of spuitwerk van tank en spatborden met special paint. Een aantal motorfietsfabrikanten die in de jaren zestig en zeventig nauwelijks het hoofd boven water konden houden, hadden weinig o f geen aandacht voor de specifieke wensen op het gebied van design en esthetiek die bij hun cliëntele was gaan leven. Voorbeelden zijn Harley-Davidson, die zijn afnemers tot in de helft van de jaren zeventig totaal negeerde, en BMW , die onlangs met een geheel nieuw ontwikkelde boxermotorfiets is uitgekomen. Toen de fabrikanten de schellen van de ogen vielen en zij zich wel wilden conformeren aan de wensen die onder hun afnemers leefden, had de aftermarket al een antwoord op de vraag gevonden. Harley-Davidson was lange tijd % een markant voorbeeld van de zelfingenomenheid waar het ging om het serieus nemen van het rijderspubliek. In de modellen die de fabriek tot 1971 uitbracht was niets te bespeuren van wat de sterk opgekomen bikerscult al vanaf de helft van de jaren zestig in kleine kring aan vormgevingseisen had gedicteerd. Het antwoord kwam pas met de Super Glide, een voorzichtige concessie aan de oerverschijning van de Electra Glide, waarbij het panzadel en de mastodontische spatborden kwamen te vervallen. Pas met de komst van de Low Rider werd een bezonken smaak erkend die een nieuwe generatie Harley-rijders al jaren doodnormaal was gaan vinden. De kwalificatie custom werd vanaf die tijd aan een in serie geproduceerde motorfiets meegegeven om te onderstrepen dat nu wel werd ingespeeld op lang genegeerde wensen van het liefhebberspubliek. De betekenis van het woord custom werd hierdoor uitgehold: consumenten werden verleid een in serie geproduceerde standaardmotorfiets als ‘exclusief voor hen gemaakt’ aan te schaffen. De predikaten custom en chopper zijn nu algemeen door de Japanse motorfiets-marketeers geconfisqueerd om er modellen mee aan te duiden waarop men een quasi nonchalante zitpositie aanneemt en waarvan de stilering vage overeenkomst vertoont met het voorkomen van moderne Harley-Davidsons.
© 2000 - 2025 Motoroccasion