Nieuwsbrief:
<< Terug naar lijst< Vorige | Volgende >

BMW  R 1250 R - 2020

Bouwjaar:
2020
Kleur:
HP MOTORSPORT LIGHT WHITE/RACING BLUE/RACING RED
Vermogen:
100 kW
Teller:
20.421 Km
Rijbewijs:
A
Garantie:
Ja
bmw - r-1250-r
bmw - r-1250-r
bmw - r-1250-r
bmw - r-1250-r
bmw - r-1250-r
bmw - r-1250-r
bmw - r-1250-r
bmw - r-1250-r
bmw - r-1250-r
bmw - r-1250-r
bmw - r-1250-r
bmw - r-1250-r
bmw - r-1250-r
bmw - r-1250-r
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Modelreeks: nov. 2018 - 2025
Koppel: 143 Nm
Afmetingen (LxBxH): 217 x 85 x 113 cm
Tankinhoud: 18 liter
Topsnelheid: 200 km/u
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,8 l/100km (1 op 20,8)
Aantal eigenaren: 1
Fabrikant: Simako-BDM Elst Industrieweg 28 6662PA ELST GLD, NL 0481373400 http://www.simako-bdm.nl verkoop.elst@simako-bdm.nl

Deze mooie volle R 1250 R staat in onze showroom Elst.

Originele onderdelen zijn beschikbaar.
Marge.

Motor is nog niet gepoetst
Opties en Accessoires:
Aandrijflijn zwart, ABS Pro, Akrapovic einddemper, Anti Blokkeer Systeem, Anti doorSlip Regeling, Bagagerek, Bandenspanningcontrole (RDC), Comfort buddyseat, Comfort pakket, Cruise control, Dagrijverlichting, Diefstalalarmsysteem, Dynamic ESA (Electronic Suspension Adjustment), Dynamic pakket, Dynamic Traction Control (DTC), Elektronisch Stabiliteits Programma, Emergency Call, Keyless Ride, Kofferdragers links &amp;amp; rechts, LED dagrijverlichting, Metaalkleur, Middenbok, Motorspoiler, Navigatievoorbereiding af fabriek, Rijmodi Pro, Schakelassistent Pro, Touring pakket, Verchroomde uitlaatbochten, Verwarmbare handvatten, Voertuig informatie Nederlands, Windscherm sport, Witte LED-knipperlichten, Zwart motorblok




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
Simako-BDM Elst
Industrieweg 28
Elst
Plan de route
0481-373400
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Dry sump" betekent: Smeersysteem voor het motorblok van een viertakt motorfiets waarvan de carterpan (sump) niet als opslagplaats voor de smeerolie wordt gebruikt (dry). Daarvoor wordt een aparte uitwendige olietank benut. Dit smeersysteem werkt gewoonlijk met twee oliepompen: één om de olie onder druk naar de te smeren delen in het motorblok te voeren, en een andere (retour)pomp om de olie naar de olietank terug te pompen.
Snel navigeren? Bekijk hier alle typen van VESPA
© 2000 - 2025 Motoroccasion