Nieuwsbrief:

Stein Motoren

Is het tijd voor een andere motor, wilt u uw motor een onderhoudsbeurt geven of een reparatie laten uitvoeren? Wij zijn van alle markten thuis! Kijk gerust op de site wat ons actuele aanbod van motoren is, en wat wij voor motoren binnenkrijgen. Staat uw droommotor er niet bij? Neem dan evengoed contact met ons op. Wij zoeken dan de motor van uw dromen voor een mooie prijs! Wanneer u interesse heeft in één van de motoren, maakt u dan een afspraak om een proefrit te maken of gewoon even te kijken. Tot ziens bij Stein Motoren!
Alle motoren van Stein Motoren
18 motoren gevonden
YAMAHA XSR 700 ABS
YAMAHA XSR 700 ABS
€ 7.150,- p/mnd klik hier
2019, 21500 Km
YAMAHA XVS 1300 CUSTOM
YAMAHA XVS 1300 CUSTOM
€ 8.500,- p/mnd klik hier
2014, 34000 Km
YAMAHA FJR 1300 A
YAMAHA FJR 1300 A
€ 7.950,- p/mnd klik hier
2014, 101000 Km
MV AGUSTA BRUTALE 675
MV AGUSTA BRUTALE 675
€ 5.000,- p/mnd klik hier
2013, 27000 Km
BMW G 310 R
BMW G 310 R
€ 5.250,- p/mnd klik hier
2024, 1500 Km
KAWASAKI Z650 ABS
KAWASAKI Z650 ABS
€ 5.250,- p/mnd klik hier
2017, 25000 Km
KAWASAKI Z650 ABS
KAWASAKI Z650 ABS
€ 5.250,- p/mnd klik hier
2017, 25000 Km
BMW R 1100 S
BMW R 1100 S
€ 2.500,- p/mnd klik hier
1999, 59300 Km
TRIUMPH TIGER 800 XRT
TRIUMPH TIGER 800 XRT
€ 7.950,- p/mnd klik hier
2017, 53500 Km
KAWASAKI Z900
KAWASAKI Z900
€ 7.150,- p/mnd klik hier
2018, 34000 Km
KTM 390 DUKE ABS
KTM 390 DUKE ABS
€ 3.500,- p/mnd klik hier
2016, 21000 Km
DUCATI MULTISTRADA 950
DUCATI MULTISTRADA 950
€ 7.950,- p/mnd klik hier
2018, 60500 Km
YAMAHA TRACER 700 ABS
YAMAHA TRACER 700 ABS
€ 6.950,- p/mnd klik hier
2018, 34500 Km
KTM 390 DUKE ABS
KTM 390 DUKE ABS
€ 2.750,- p/mnd klik hier
2013, 29000 Km
TRIUMPH STREET TRIPLE RS
TRIUMPH STREET TRIPLE RS
€ 7.850,- p/mnd klik hier
2019, 39000 Km
SUZUKI GLADIUS ABS
SUZUKI GLADIUS ABS
€ 3.000,- p/mnd klik hier
2014, 42000 Km
KTM 1290 SUPER ADVENTURE S
KTM 1290 SUPER ADVENTURE S
€ 13.750,- p/mnd klik hier
2020, 33000 Km
KAWASAKI Z 800 E ABS
KAWASAKI Z 800 E ABS
€ 4.600,- p/mnd klik hier
2014, 62000 Km
Een stukje historie: HARLEY-DAVIDSON in 1945 - De oorlog is voorbij en Harley-Davidson heeft uiteindelijk 90.000 motoren voor het leger gebouwd, WLA (A van Amerika) en WLC (met de C van Canada). Zelfs Rusland, toen nog bondgenoot van de US, heeft WLA's gekocht in de oorlog. Er zouden ook kleinere aantallen naar het Verenigd Koninkrijk, Zuid-Afrika, en andere bondgenoten zijn verscheept. Veel WLA's werden vervoerd naar bondgenoten onder het Lend-Lease programma. De grootste ontvanger was de Sovjet-Unie, goed voor meer meer dan 30.000 WLAs. De productie van de WLA zou na de oorlog stoppen maar opnieuw worden gestart voor levering tijdens de Koreaanse oorlog in de jaren 1949-1952. De meest WLA's in het naoorlogse westen na de oorlog zou worden verkocht als overtollig en naar civiel gebruik worden omgebouwd. De vele verkrijgbare motorfietsen zijn erg goedkoop en zouden leiden tot de opkomst van de chopper en andere stijlen, evenals de daarmee gepaard gaande biker cultuur. Menig jonge soldaat zou naar huis komen in de hoop op een Harley-Davidson te rijden zoals hij ook deed in de oorlog. Dit leidde tot een grote naoorlogse populariteit van zowel de motor als het bedrijf in het algemeen. Echter, dit heeft er ook voor gezorgd dat er maar weinig originele WLA's te vinden zijn in de VS of zelfs West-Europa. Een aanzienlijk aantal WLA's werd achtergelaten in de Sovjet-Unie en ofwel opgeslagen of kwam in particuliere handen terecht. Met weinig toegang tot onderdelen, geen chopper cultuur en geen exportmogelijkheden naar het Westen zijn veel van die WLA's bewaard gebleven tijdens de Koude Oorlog. Rusland en andere voormalige Sovjet-landen zijn nu een belangrijke bron van WLA's en onderdelen.
© 2000 - 2024 Motoroccasion