Nieuwsbrief:

Erison Motoren

Erison motoren bestaat sinds 2005 en na het openen van onze motorzaak werd er in 2006 ons eigen raceteam opgericht met Eric’s jongste zoon Lesley als coureur. Dat heeft geresulteerd in ontelbare ervaringen en zeer geavanceerde kennis van de motorfiets. Het hoogtepunt van het raceteam werd in 2016 ervaren met het behalen van de ONK en Benecup Supersport 600 titel. Momenteel runt Lesley het progressieve motorbedrijf. Al onze race belevenissen en kennis vloeien dan net als onze passie voor motoren door onze winkel heen. Deze passie en kennis willen wij graag met u delen, dus kom gerust eens langs voor een bakje koffie!
Alle motoren van Erison Motoren
16 motoren gevonden
TRIUMPH THRUXTON 900
TRIUMPH THRUXTON 900
€ 6.989,- p/mnd klik hier
2011, 12685 Km
SUZUKI VS 400 INTRUDER
SUZUKI VS 400 INTRUDER
€ 3.489,- p/mnd klik hier
1997, 4052 Km
YAMAHA FZS 600 FAZER
YAMAHA FZS 600 FAZER
€ 3.250,- p/mnd klik hier
2002, 12621 Km
DUCATI M 900 MONSTER
DUCATI M 900 MONSTER
€ 3.250,- p/mnd klik hier
2000, 48381 Km
DUCATI MONSTER 1200
DUCATI MONSTER 1200
€ 9.750,- p/mnd klik hier
2014, 22480 Km
DUCATI MULTISTRADA 1260 ENDURO
DUCATI MULTISTRADA 1260 ENDURO
€ 17.945,- p/mnd klik hier
2018, 12155 Km
SUZUKI GSR 600
SUZUKI GSR 600
€ 3.250,- p/mnd klik hier
2006, 33108 Km
KAWASAKI Z1000
KAWASAKI Z1000
€ 6.750,- p/mnd klik hier
2010, 20712 Km
TRIUMPH SPEED TRIPLE
TRIUMPH SPEED TRIPLE
€ 5.999,- p/mnd klik hier
2011, 50426 Km
APRILIA RSV 1000 R
APRILIA RSV 1000 R
€ 3.499,- p/mnd klik hier
2004, 35000 Km
SUZUKI V-STROM DL 1000
SUZUKI V-STROM DL 1000
€ 6.500,- p/mnd klik hier
2014, 75689 Km
YAMAHA XSR 900 ABS
YAMAHA XSR 900 ABS
€ 9.250,- p/mnd klik hier
2019, 13284 Km
APRILIA RSV 1000 R
APRILIA RSV 1000 R
€ 5.495,- p/mnd klik hier
2007, 37000 Km
SUZUKI GSF 650 SA
SUZUKI GSF 650 SA
€ 4.750,- p/mnd klik hier
2014, 26922 Km
KAWASAKI Z900
KAWASAKI Z900
€ 7.499,- p/mnd klik hier
2018, 22192 Km
BMW F 650 GS
BMW F 650 GS
€ 5.500,- p/mnd klik hier
2010, 28683 Km
Een stukje historie: BMW in 1994 - Van een aantal R 1100-modellen werden ook 850cc-versies uitgebracht, die uiterlijk gelijk waren aan de zwaardere modellen, maar de nog leverbare R 80 modellen moesten vervangen. Vooral de viercilinder-, 1000- en 1100cc-modellen met brandstofinjectie zouden moeiteloos meer dan 100 pk kunnen leveren, maar BMW beperkte aanvankelijk het motorvermogen om Europese wetgeving voor te blijven. In 1997 doorbrak men met het "Max 100 pk"-principe met de 130 pk sterke K 1200 RS. De K serie vormde ook een eerste aanzet tot een veel moderner ontwerp van BMW motorfietsen, hoewel daar eigenlijk al met de R 65 LS een voorzichtig stapje in was gemaakt. De Form Follows Function ontwerpfilosofie werd nog lang niet losgelaten, maar bij de K 100 modellen was de functionaliteit al niet meer bepalend voor het uiterlijk van de motorfietsen. Dit bleek bijvoorbeeld uit de "BMW nieren", die in elke BMW-autogrill herkenbaar waren, maar die nu ook de radiateurbekleding van de motorfietsen sierden. Ook de vierkant gevormde uitlaatdempers en de driehoekige dempers van de K 75-serie waren hier voorbeelden van.
© 2000 - 2024 Motoroccasion