Nieuwsbrief:

Erison Motoren

Erison motoren bestaat sinds 2005 en na het openen van onze motorzaak werd er in 2006 ons eigen raceteam opgericht met Eric’s jongste zoon Lesley als coureur. Dat heeft geresulteerd in ontelbare ervaringen en zeer geavanceerde kennis van de motorfiets. Het hoogtepunt van het raceteam werd in 2016 ervaren met het behalen van de ONK en Benecup Supersport 600 titel. Momenteel runt Lesley het progressieve motorbedrijf. Al onze race belevenissen en kennis vloeien dan net als onze passie voor motoren door onze winkel heen. Deze passie en kennis willen wij graag met u delen, dus kom gerust eens langs voor een bakje koffie!
Alle motoren van Erison Motoren
13 motoren gevonden
TRIUMPH THRUXTON 900
TRIUMPH THRUXTON 900
€ 6.989,- p/mnd klik hier
2011, 12685 Km
SUZUKI GSF 650 SA
SUZUKI GSF 650 SA
€ 4.750,- p/mnd klik hier
2014, 26922 Km
HONDA CB 650 F ABS
HONDA CB 650 F ABS
€ 6.250,- p/mnd klik hier
2017, 24000 Km
YAMAHA FZS 600 FAZER
YAMAHA FZS 600 FAZER
€ 3.250,- p/mnd klik hier
2002, 12621 Km
DUCATI MULTISTRADA 1260 ENDURO
DUCATI MULTISTRADA 1260 ENDURO
€ 16.945,- p/mnd klik hier
2018, 12155 Km
BMW C 650 GT
BMW C 650 GT
€ 8.950,- p/mnd klik hier
2019, 16358 Km
YAMAHA FZS 600 FAZER
YAMAHA FZS 600 FAZER
€ 2.600,- p/mnd klik hier
2002, 33168 Km
MV AGUSTA BRUTALE 750
MV AGUSTA BRUTALE 750
€ 4.250,- p/mnd klik hier
2005, 38685 Km
SUZUKI GSR 750
SUZUKI GSR 750
€ 6.049,- p/mnd klik hier
2011, 25454 Km
HONDA NT 700 V DEAUVILLE ABS
HONDA NT 700 V DEAUVILLE ABS
€ 3.999,- p/mnd klik hier
2010, 41817 Km
YAMAHA VMX 1200 V MAX
YAMAHA VMX 1200 V MAX
€ 5.500,- p/mnd klik hier
1999, 30870 Km
HARLEY-DAVIDSON SPORTSTER XLH 883 HUGGER
HARLEY-DAVIDSON SPORTSTER XLH 883 HUGGER
€ 5.950,- p/mnd klik hier
1997, 21631 Km
BMW S 1000 RR
BMW S 1000 RR
€ 21.000,- p/mnd klik hier
2019,
Wist u dat: In de motortaal "Low Rider" betekent: Fabrieksbenaming van het model dat Harley-Davidson in 1977 uitbracht met het typenummer FXS-1200. Het was een rank vormgegeven model met een 1200CC V-twin kopklep motorblok van het type Shovelhead, dat herkenbare trek­ken vertoonde van de stilering uit de toenmalige Amerikaanse bikers-scene, zoals een lage zitpositie (verantwoordelijk voor de naam Low Rider) en een kort strak stuur. In haar eigen publikaties gaf de fabriek toe dat ze blijvend oog had gekregen voor de wens van het publiek om op dergelijke gestileerde Harley’s te rijden. De Low Rider was daarmee het eerste model in het custom-genre, dat de fabriek daarna verder in haar pro­gramma zou uitbreiden. De Low Rider wordt nog steeds ge­maakt, zij het voorzien van het moderne Evolution motorblok.
© 2000 - 2025 Motoroccasion