Nieuwsbrief:

BEWO Motoren Lichtenvoorde

Bewo Motoren, Revisie & Tuning staat garant voor hoge kwaliteit. Werkend in een zeer steriele werkplaats, word er met veel passie gewerkt aan uw motor. Vanuit Lichtenvoorde worden motoren klaargemaakt die door heel Europa worden ingezet van hobby tot WK niveau in veel verschillende wedstrijdsporten. De showroom staat vol met nieuwe en gebruikte motoren, onderdelen en producten. Neem vrijblijvend contact op, en of kom gerust langs voor een bak koffie waarbij alle mogelijkheden besproken kunnen worden. +31616681891 World wide shipping possible.
Alle motoren van BEWO Motoren Lichtenvoorde
20 motoren gevonden
FANTIC XEF 450
FANTIC XEF 450
€ 10.990,- p/mnd klik hier
2024, Nieuw
KTM 85 SX
KTM 85 SX
€ 3.650,- p/mnd klik hier
2022,
FANTIC XE 125 2T
FANTIC XE 125 2T
€ 7.995,- p/mnd klik hier
2023, 40 Uur
HUSQVARNA TC 125
HUSQVARNA TC 125
€ 5.150,- p/mnd klik hier
2023, 84 Uur
FANTIC XE 310
FANTIC XE 310
€ 12.790,- p/mnd klik hier
2025, Nieuw
FANTIC XXF 250
FANTIC XXF 250
€ 4.995,- p/mnd klik hier
2023, 75 Uur
FANTIC XXF 250
FANTIC XXF 250
€ 4.995,- p/mnd klik hier
2023,
HUSQVARNA TC 125
HUSQVARNA TC 125
€ 4.995,- p/mnd klik hier
2022,
FANTIC XX 250
FANTIC XX 250
€ 6.450,- p/mnd klik hier
2024, 35 Km
GAS GAS MC 350 F
GAS GAS MC 350 F
€ 5.250,- p/mnd klik hier
2023, 56 Uur
FANTIC XXF 250
FANTIC XXF 250
€ 4.995,- p/mnd klik hier
2023,
FANTIC XXF 250
FANTIC XXF 250
€ 10.590,- p/mnd klik hier
2025, Nieuw
FANTIC XX 250
FANTIC XX 250
€ 9.790,- p/mnd klik hier
2025, Nieuw
VENT BAJA 50 2T KIDS
VENT BAJA 50 2T KIDS
€ 4.390,- p/mnd klik hier
2025, Nieuw
FANTIC XEF 250
FANTIC XEF 250
€ 7.399,- p/mnd klik hier
2024, Nieuw
FANTIC XEF 450
FANTIC XEF 450
€ 10.990,- p/mnd klik hier
2024, Nieuw
YAMAHA YZ 125
YAMAHA YZ 125
€ 3.490,- p/mnd klik hier
2011,
FANTIC XX 125
FANTIC XX 125
€ 7.795,- p/mnd klik hier
2024,
FANTIC XM 50 COMPETITION
FANTIC XM 50 COMPETITION
2025, Nieuw
FANTIC XM 50 COMPETITION
FANTIC XM 50 COMPETITION
2025, Nieuw
Wist u dat: In de motortaal "Belt" betekent: In de pioniersdagen van de motorfiets werd het achterwiel angedreven door een geheel van leer vervaardigde riem (belt). Vanaf de jaren twintig werd de belt voor ^primaire en secundaire aandrijving verdrongen door de ketting. Voor de achterwielaandrijving kwam later ook de cardanas. In de jaren tach­tig werd de industriële riem opnieuw op motorfietsen toege­past. De belt is tegenwoordig uitgevoerd in synthetisch rubber, versterkt met kunststofvezels en staalvlechtsel en voorzien van tanden. Inmiddels wordt de belt op een aantal motormodellen standaard gemonteerd als secundaire aandrijving. De voorde­len boven de gewone ketting zijn: geringere slijtage, vermin­derde noodzaak tot nastellen minder mechanisch lawaai en soepeler rijgedrag. Als primaire aandrijving heeft de belt de be­perking dat zij niet in een volledig gesloten kast kan lopen in verband met de warmteontwikkeling.
© 2000 - 2025 Motoroccasion