Omschrijving | Techniek | Financieren | Verzekering | Bedrijf |
Zodra je de YZ250, weet je dat dit is wat je nodig hebt om je racen naar een hoger niveau te tillen. Want naast het winnende DNA van de legendarische YZ250 tweetakt, krijg je ook exclusieve graphics in fabrieksstijl en speciale kleuren. Met de prestaties en stijl die je nodig hebt om te slagen.
Ook beschikbaar als 70th Anniversary Edition voor €9.499,-- Ovaa Motors is de motorspecialist van Zeeland sinds 1978!
-Suzuki Full Range dealer
-KTM Full Range dealer
-Husqvarna Full Range dealer
-GASGAS Full Range dealer
-Yamaha Off-Road dealer
Kijk op onze website bij Services voor inruil/inkoop, financiering, verlengde garantie en het direct afsluiten van Uw gratis 10 daagse All-Risk motorverzekering!
Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
 |
Motor | Vloeistofgekoeld, 2-takt, 1-cilinder, membraaninlaat met YPVS |
Boring x slag | 66 mm x 66 mm |
Cilinder inhoud | 249 cc |
Comp. verhouding | 8.9 ~ 10.6 : 1 |
Kleppen | |
Brandstof toevoer | Keihin PWK38S/1 |
Ontsteking | CDI |
Vermogen | |
Max. koppel | |
Koppeling | Nat, meervoudige platen |
Versnellingsbak | Constant mesh, 5 versnellingen |
Verhouding | |
Overbrenging | ketting |
Starter | kickstart |
Tankinhoud | 8 liter |
Topsnelheid | |
ABS | |
Frame | Aluminium semi-dubbel wiegframe, veerweg 315 mm |
Vering voor | Upside-down voorvork, veerweg 300 mm |
Vering achter | Achterbrug, (Link-type veersysteem), veerweg 315 mm |
Remmen voor | Hydraulisch bediend, enkele remschijf, Ø 250 mm |
Remmen achter | Hydraulisch bediend, enkele remschijf, Ø 245 mm |
Voorband | 80/100-21 51M |
Achterband | 110/90-19 62M |
Wielbasis | 1446 mm |
Lengte | 2147 mm |
Breedte | 827 mm |
Hoogte | 1299 mm |
Zithoogte | 976 mm |
Drooggewicht | |
Leverbare kleuren | |
Beschrijving | |
| Dealerschappen: HUSQVARNA, KTM, SUZUKI |
Nieuwe en gebruikte motoren voor zeer scherpe prijzen. Als Suzuki Exclusief dealer heeft Ovaa Motors altijd de nieuwste Suzuki modellen in de showroom staan.
Voor meer informatie over de nieuwste Suzuki modellen kunt u hier klikken.
Ook worden er aantrekkelijke kortingen gegeven op enkele demomotoren!
 |
Ovaa Motors |
|
Mercuriusweg 1
Vlissingen
Plan de route
|
 |
0118-461485
|
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw
privacy om?
Een stukje historie: HARLEY-DAVIDSON in 1980 - Ontstaan van de Harley-Davidson Softail
Bill Davis, een enthousiaste Harleyrijder en ingenieur uit St. Louis, ontwierp de softail halverwege de jaren zeventig. Zijn eerste ontwerp, waaraan hij in 1974 en 1975 werkte, had een cantilever-achterbrug die aan de onderkant roteerde en aan de bovenzijde veerde met de veren en schokdemper verborgen onder het zadel. Bij het uitwerken van zijn ontwerp bouwde Davis een prototype op basis van zijn Super Glide uit 1972. Davis patenteerde zijn ontwerp en nam contact op met Willie G. Davidson voor een vergadering in augustus 1976. Davidson was onder de indruk maar deed geen toezeggingen. Davidson antwoordde zes maanden later en liet weten dat het bedrijf het ontwerp op dat moment niet zou kunnen gebruiken, maar er nog steeds in geïnteresseerd was.
Davis bleef het ontwerp ontwikkelen, waarbij het draaipunt en de verende delen zodanig werden aangepast dat de veren en schokdemper zich onder het frame bevonden en het draaipunt zich aan de bovenkant van de driehoekige achterbrug bevond. Hierdoor kon de traditionele Harley-Davidson olietank onder de stoel worden geplaatst. Davis probeerde het nieuwe ontwerp zelfstandig te produceren als de Road Worx Sub-Shock, maar de samenwerking die hij hiervoor had opgezet voldeed niet. Harley-Davidson-directeur Jeffrey Bleustein nam kort daarna contact op met Davis en begon met onderhandelingen om het ontwerp van Davis te kopen. Davis verkocht uiteindelijk zijn patenten, prototypen en machines aan Harley-Davidson in januari 1982. Na verdere tests en ontwikkeling werd Davis's ontwerp geïntroduceerd in juni 1983 als de 1984 Harley-Davidson FXST Softail.
Snel navigeren? Bekijk hier alle typen van