 |
Motor | Luchtgekoeld, 4-kleppen, 4-takt, enkel bovenliggende nokkenas, V-twin |
Boring x slag | 85|83 |
Cilinder inhoud | 942 |
Comp. verhouding | 9.0 : 1 |
Kleppen | |
Brandstof toevoer | Injectie |
Ontsteking | TCI |
Vermogen | 52.1|38.3|5500 |
Max. koppel | 79.5|3000 |
Koppeling | Nat, meervoudige platen |
Versnellingsbak | Constant mesh, 5 versnellingen |
Verhouding | |
Overbrenging | Riem |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | 12 |
Topsnelheid | |
ABS | |
Frame | Dubbel wiegframe |
Vering voor | Veerweg 135 mm, Telescopische voorvork, Ø 41 mm |
Vering achter | Achterbrug, veerweg 110 mm |
Remmen voor | Hydraulisch bediend, enkele remschijf, Ø 298 mm |
Remmen achter | Hydraulisch bediend, enkele remschijf, Ø 298 mm |
Voorband | 100/90-19M/C 57H (Tubeless) |
Achterband | 150/80B16M/C 71H (Tubeless) |
Wielbasis | 1570 |
Lengte | 2290 |
Breedte | 830 |
Hoogte | 1120 |
Zithoogte | 690 |
Drooggewicht | |
Leverbare kleuren | Midnight Black, Competition White |
Beschrijving | Voor 2014 introduceert Yamaha de nieuwe XV950 en XV950R modellen, twee ‘’no-nonsense” motoren elk met een unieke uitstraling en persoonlijkheid.
De nieuwe XV950 modellen hebben een tijdloos karakter en zijn voorzien van een pure ziel zonder opsmuk. Yamaha's unieke stijl, het duidelijk zichtbaar zijn van alle metalen onderdelen, accentueert de pure eenvoud van de XV950, ruig en stijlvol gestript. De allernieuwste technologie met een minimalistische uitstraling voor rijders die op zoek zijn naar de eenvoud van het motorrijden. |