Nieuwsbrief:

YAMAHA  XSR 125 LEGACY - 2024

Garantie: Ja
Nieuw
HISTORIC BLACK
yamaha - xsr-125-legacy
yamaha - xsr-125-legacy
yamaha - xsr-125-legacy
yamaha - xsr-125-legacy
yamaha - xsr-125-legacy
yamaha - xsr-125-legacy
yamaha - xsr-125-legacy
yamaha - xsr-125-legacy
yamaha - xsr-125-legacy
yamaha - xsr-125-legacy
yamaha - xsr-125-legacy
yamaha - xsr-125-legacy
yamaha - xsr-125-legacy
yamaha - xsr-125-legacy
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Nieuw: Ja
Modeljaar: 2024

Het lichtgewicht 'Faster Sons'-model dat tijdloos design en authentieke stijl samenbrengt met moderne, sportieve prestaties.

De XSR125 Legacy, geïnspireerd door het rijke verleden en gebouwd voor de toekomst, biedt alles wat je zoekt: de nieuwste motor- en chassistechnologie verpakt in een klassiek jasje. Of je nu een beginner bent, een ervaren rijder of weer terug op het zadel springt, deze motorfiets is gemaakt om indruk te maken en te presteren.

Wordt geleverd met 5 jaar garantie en pechhulp.
Opties en Accessoires:
Fabrieksgarantie




Deze motor is geschikt voor A1 rijbewijs.
Motorstore Uithoorn
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1983 - Hans Muth had in 1979 samen met Jan Fellstrom en Hans-Georg Kasten zijn eigen ontwerpstudio "Target Design" opgericht. Target Design tekende de R 65 LS, die veel leek op de Suzuki Katana modellen. Pas in 1983 week men af van de tweecilinderboxermotor, toen de drie- en viercilinder K-modellen werden geïntroduceerd met de BMW K 100-serie en de K 75-serie. Bij deze modellen lag de krukas net als bij de boxermotoren in de lengterichting. Dankzij dubbele bovenliggende nokkenassen, brandstofinjectie en geheel nieuwe frames konden deze modellen veel beter concurreren met andere merken en bovendien aan de strenger wordende milieu eisen voldoen. BMW was voornemens boxermotoren uitsluitend nog in de GS modellen te leveren. De K 100- en K 75-serie konden immers zowel sportief als toeristisch ingestelde klanten bedienen, zowel in de middenklasse als in de zware klasse. Maar vrijwel meteen na de introductie van de K modellen kwamen er klachten van klanten, en later dus ook van dealers en zelfs importeurs. Men wilde de zware boxermodellen terug. Nadat de /7-serie uit productie was gegaan, werden zelfs de nog leverbare R 80 modellen van grotere zuigers en cilinders voorzien, zodat met toch nog 1000cc-BMW's kon kopen.
© 2000 - 2024 Motoroccasion