Nieuwsbrief:
<< Terug naar lijst< Vorige | Volgende >

VOGE  500 DSX - 2023

16500 Km
Grijs
voge - 500-dsx
voge - 500-dsx
voge - 500-dsx
voge - 500-dsx
voge - 500-dsx
voge - 500-dsx
voge - 500-dsx
voge - 500-dsx
voge - 500-dsx
voge - 500-dsx
voge - 500-dsx
voge - 500-dsx
voge - 500-dsx
voge - 500-dsx
voge - 500-dsx
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Voge 500 DSX

Onze Voge demo mag verkocht worden, deze motor heeft in eigen beheer gereden en is in keurige staat.
Goed onderhouden uiteraard en 's nachts altijd warm binnen gestald, in prachtige matgrijze kleur en voorzien van een ruitje.

Het is de DS-x uitvoering met de spaakvelgen, getint ruit en valbeugels. verder compleet voorzien van LED rondom (dagrijlicht/ knipperlicht/ achterlicht)
En een mooi guidelijk en multifunctioneel scherm.

Kom langs voor een proefrit of bel voor info of afspraak 072-5119292
  • INRUIL IS MOGELIJK
    Stuur graag duidelijke foto's met wat informatie van het moois wat je hebt. Zodat wij je een prijsindicatie kunnen geven.
    info@axelsbikeshop.nl

  • Wij zijn geopend van Dinsdag t/m Zaterdag.
    Dinsdag t/m Vrijdag van 09.00 tot 18.00 uur.
    Zaterdag van 09.00 tot 17.00 uur.

    Het kan dus zijn als u reageert op Zondag of Maandag dat wij pas reageren op Dinsdag. Bedankt voor u begrip.
  • Rijklaar, wat houdt dat in?

    Bij de aflevering van uw motor kunt u rekenen op een grondige controle en service in onze eigen werkplaats. Onze technicus inspecteert alles wat van belang is, inclusief de staat van de motor en het benodigde onderhoud. Pas als onze technici tevreden zijn mag de verkoopafdeling de motor afleveren.






Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
Axels Bike Shop
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1980 - Vanaf 1980 kwamen de allroads op de markt. De R 80 G/S zou aan de basis staan van een lange lijn GS modellen, die uiteindelijk door zou groeien tot de zeer populaire R 1200 GS, die in de jaren nul tot de meest verkochte motorfietsen in Nederland zou horen. De GS serie vloeide voort uit de successen van Duitse rijders in de zware Enduro klassen eind jaren zeventig. Toen de R 80 G/S eenmaal op de wielen stond, sloeg het model direct aan. Bovendien droegen successen in de Dakar-rally ook bij aan de populariteit. De GS-en bleken echter ook zeer goede reismachines te zijn. Ze konden zwaar beladen worden en stuurden, ondanks de semi-terreinbanden, uitstekend. Door de hoge zit waren ze zeer controleerbaar en bovendien waren ze relatief licht geconstrueerd. Ze waren aanvankelijk voorzien van het nieuwe monolever veersysteem, een enkelzijdige achterwielophanging die niet alleen modern oogde, maar ook licht en sterk was en waardoor het achterwiel binnen enkele minuten in- en uitgebouwd kon worden. BMW bedacht er de naam "Reiseenduro" voor en zo worden deze motorfietsen ook gebruikt. Weinig mensen zullen een BMW GS daadwerkelijk als terreinmotor hebben ingezet. Intussen worden alle BMW tweecilinders in een GS versie geleverd. Latere versies werden uitgerust met het Sekundär Luft System om tot schonere uitlaatgassen te komen. De GS-serie plukte uiteraard de vruchten van alle ontwikkelingen, zoals de invoering van paralever, brandstofinjectie en katalysatoren. Dankzij de uitvinding van de kruisspaken konden ze, ondanks de spaakwielen, toch met tubelessbanden rijden.
© 2000 - 2025 Motoroccasion