|
Motor | Vloeistofgekoelde driecilinder lijnmotor, DOHC, 12 kleppen |
Boring x slag | 90|60.7 |
Cilinder inhoud | 1160 |
Comp. verhouding | 13.2:1 |
Kleppen | 12 kleppen |
Brandstof toevoer | Sequentiële, elektronische multipoint-brandstofinjectie met elektronische gasklepregeling |
Ontsteking | |
Vermogen | 150|110|9.000 |
Max. koppel | 130|7000 |
Koppeling | Natte platenkoppeling, hydraulisch bediend, bekrachtigd |
Versnellingsbak | 6 versnellingen |
Verhouding | |
Overbrenging | Cardan |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | 20 |
Topsnelheid | |
ABS | |
Frame | Stalen buizenframe met gelaste aluminium draagbalken. Opgeschroefd aluminium subframe achter. |
Vering voor | 49 mm USD-voorvork van Showa met semi-actieve demping. Veerweg 220 mm. |
Vering achter | Showa-monoshock met semi-actieve demping en automatische elektronische voorspanning. Veerweg 220 mm. |
Remmen voor | Radiaal opgehangen Brembo M4.30 Stylema monoblock-remklauwen, OC-ABS, dubbele zwevende schijven van 320 mm. Magura HC1 radiale hoofdremcilinder met verstelbare hendel en afzonderlijk reservoir. |
Remmen achter | Brembo-remklauw met enkele zuiger, OC-ABS, één remschijf van 282 mm. Hoofdcilinder achter met extern reservoir. |
Voorband | Metzeler Tourance, 120/70R19 (M/C 60V TL) |
Achterband | Metzeler Tourance, 150/70R18 (M/C 70V TL) |
Wielbasis | 1.560 |
Lengte | |
Breedte | 930 |
Hoogte | 1436/1497 |
Zithoogte | 850/870 |
Drooggewicht | |
Leverbare kleuren | SNOWDONIA WHITE,SAPPHIRE BLACK,LUCERNE BLUE |
Beschrijving | De nieuwe GT Explorer is volgepakt met technologie en in combinatie met zIJn 30 liter tank voegt hij ongekende praktische bruikbaarheid, comfort en vermogen toe aan de categorie van de weggerichte adventure-motoren. |