|
Motor | Vloeistofgekoelde parallele twin |
Boring x slag | 97.6|80 |
Cilinder inhoud | 1200 |
Comp. verhouding | 10.0:1 |
Kleppen | 8 valve, SOHC |
Brandstof toevoer | Multipoint sequentiële elektronische brandstofinspuiting |
Ontsteking | |
Vermogen | 77|56.6|6100 |
Max. koppel | 106|4000 |
Koppeling | Natte platenkoppeling met bekrachtiging |
Versnellingsbak | 6 versnellingen |
Verhouding | |
Overbrenging | |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | 9.1 |
Topsnelheid | |
ABS | |
Frame | Stalen buizenframe |
Vering voor | KYB 41 mm voorvork, veerweg 90 mm |
Vering achter | KYB monoshock met stangoverbrenging, veerweg achterwiel 76,9 mm |
Remmen voor | Remschijf 310 mm, zwevende remklauw (Nissin) met 2 zuigers, ABS |
Remmen achter | Enkele remschijf 255 mm, zwevende remklauw (Nissin) met 1 zuiger, ABS |
Voorband | 100/90-19 |
Achterband | 150/80 R16 |
Wielbasis | 1510 |
Lengte | |
Breedte | 800 |
Hoogte | 1025 |
Zithoogte | 690 |
Drooggewicht | 228 |
Leverbare kleuren | |
Beschrijving | De nieuwe Bonneville Bobber is ongekend authentiek. Het is een echte Bonneville en tegelijk even iconische als authentieke maatwerkbobber uit de fabriek. Het spartaanse model heeft alle kenmerken van een echter bobber: strakke lijnen, een lage zithouding, een solozadel, een breed stuur, een minimale carrosserie, een breed achterwiel en uiteraard de onmisbare hardtail-look.
Het rijwielgedeelte, de vering en het frame zijn compleet nieuw ontworpen om een comfortabele, vertrouwde en dynamische rit mogelijk te maken. Alle elektronische componenten zijn aan het zicht onttrokken om de strakke lijnen van de motorfiets intact te laten en de meter en het zadel zijn verstelbaar om het comfort en de besturing volledig op de bestuurder af te stemmen. |