Nieuwsbrief:
<< Terug naar lijst< Vorige | Volgende >

SYM  JET X 125 LC - 2025

Garantie: Ja
Nieuw
DIV. KLEUREN
sym - jet-x-125-lc
sym - jet-x-125-lc
sym - jet-x-125-lc
sym - jet-x-125-lc
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
SYM JET X 125 LC/ABS: De stad is van jou!
Verover de stad met de vloeistofgekoelde SYM Jet X motorscooter. Deze SYM motorscooter is volledig gericht op rijplezier. Geniet van ongeëvenaard comfort dankzij het zachte zadel en ervaar moeiteloze wendbaarheid. Of je nu op toerritten gaat of soepel door de stadsfiles manoeuvreert, de SYM Jet X 125 cc is jouw ideale metgezel.

De Jet X 125 CC heeft een ruime tankinhoud van 7,5 liter. Met het overzichtelijke dashboard houd je alle essentiële informatie in de gaten terwijl je onderweg bent.

Ontdek de voordelen van de SYM Jet X 125
  • We zijn Benelli en CFMOTO dealer.
    We hebben van diverse modellen - welke ook in de showroom staan - demo motoren voor u klaar staan.

    Onze openingstijden zijn:

    Maandag      09.00/18.00
    Dinsdag        09.00/18.00
    Woensdag    09.00/18.00
    Donderdag   09.00/18.00
    Vrijdag          09.00/18.00
    Zaterdag       09.00/17.00

    Contactgegevens:

    Langenberg Motors 
    Printer 11
    7741 ME Coevorden
    0524-524977
    info@langenbergmotors.nl
    www.langenbergmotors.nl





Deze motor is geschikt voor A1 rijbewijs.
Langenberg Motors
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: AERMACCHI in 1965 - De verhoogde productie door Harley-Davidson zorgde ervoor dat de productielijnen in Italië tussen de motorfietsen en de vliegtuigen gescheiden diende te worden. De vliegtuigfabriek in Varese werd stand-alone voor het vliegtuigsegment terwijl de oudere werkunits aan de rand van het meer werden gemoderniseerd en verbouwd om aan de grotere vraag naar motorfietsen te kunnen voldoen. Aan het einde van 1962 werd het Alfredo Bianchi duidelijk dat er niet meer vermogen geknepen kon worden uit de 250 cc en voerd hij de boring en slag van het blok op naar een ovalere 72 mm bij 61 mm. Zodoende nam het vermogen toe tot zo n 30 pk bij 9,500 rpm (meer dan de regerend wereldkampioen double-knocker Guzzi produceerde) en de toepassing van een vijf-bak liet vol gebruik van dit vermogen toe. Verder in 1965 werd de power nog opgekrikt naar een goeie 34 pk bij 10.000 toeren. Niet slecht voor een push-rod productie racer! Zich bewust van het feit dat er een einde kwam aan het maar eindeloos doorverbeteren van het blok had Bianchi ondertussen een nieuw ontwerp klaar. Helaas vond hij Harley-Davidson op zijn pad welke sterk aggeerde tegen de plannen van Bianchi. Dit omdat men fundamenteel wilde blijven verschillen van de roadster machines. Harley-Davidson gebruikte zelf een Golden Wing motorblok om in hun eigen U.S. recordbrekende sigaar. Het project werd dus niet uitgevoerd.
Snel navigeren? Bekijk hier alle typen van SYM
© 2000 - 2025 Motoroccasion