Nieuwsbrief:

SUZUKI  GSX 750 - 1980

Bouwjaar:
1980
Kleur:
Blauw
Vermogen:
Teller:
82.971 Km
Rijbewijs:
A
Garantie:
Ja
suzuki - gsx-750
suzuki - gsx-750
suzuki - gsx-750
suzuki - gsx-750
suzuki - gsx-750
suzuki - gsx-750
suzuki - gsx-750
suzuki - gsx-750
suzuki - gsx-750
suzuki - gsx-750
suzuki - gsx-750
suzuki - gsx-750
suzuki - gsx-750
suzuki - gsx-750
suzuki - gsx-750
suzuki - gsx-750
suzuki - gsx-750
suzuki - gsx-750
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Geen Garantie
  • Voor meer info of een proefrit bel naar 06-10800037.
    Kijk ook op onze website. Inruil motor of auto is mogelijk.
    Wilt u langskomen dan vragen wij u even te bellen, zodat u niet voor een gesloten deur staat.
    Wij zijn namelijk regelmatig voor u op zoek naar nieuwe occasions.





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
Middendorp Motoren
West Kinderdijk 291
Alblasserdam
Plan de route
0610800037
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 2004 - Het eerste model, de K 1200 S uit 2004, perste er al 167 pk uit en vestigde een werelduurrecord. De zeer sterk hellende cilinders zorgden dat het zwaartepunt laag kon blijven, maar er waren ook veel technieken uit de BMW Formule 1 motor overgenomen, waaronder de holle nokkenassen en het speciale smeersysteem. Er kwam een GT versie, maar ook een meer "streetfighter" achtig model, de K 1200 R, die zonder meer "ruig" te noemen was. Met deze nieuwe serie betrad BMW een strijdperk dat het in de jaren dertig verlaten had: de pk-race. In deze periode waren rembekrachtiging, Integral ABS, elektrisch instelbare veersystemen en tractiecontrole deels standaard, deels als optie leverbaar. Het BMW duolever verving op deze serie het telelever systeem.
© 2000 - 2025 Motoroccasion